Uusi kumppani ja seksi
Elin melkein 9 vuotta suhteessa jossa seksi ei ollut tyydyttävää. Orgasmia en saanut ikinä miehen käsittelyssä ja seksiäkin oli todella harvoin.
Nyt olen löytänyt uuden kumppanin jonka kanssa seksi on mahtavaa, mutta olen huomannut, että minulla on paljon estoja kertynyt vuosien aikana enkä meinaa millään päästä niistä eroon. Tyhmästi sanottu, mutta ihan kun en antaisi itselleni lupaa nauttia. Nykyinen kumppani ottaa minut täysin huomioon ja on muutenkin avoin kaikille kokeiluille. Hän pyytää minua kertomaan mitä haluan hänen tekevän, mutta en pysty siihen. Onko ketään muu ollut samanlaisessa tilanteessa? Mielessäni kuvittelen vaikka mitä leikkejä, mutta en pysty niitä hänelle sanomaan.
Uusin kokemukseni on peppuseksi mikä yllättäen tuntui aivan ihanalta. Olin sitä kokeillut joskus nuorena ja se sattui joten uudestaan en sitä ole halunnut ennen kuin nyt. Pidän siitä todella paljon, mutta minua ujostuttaa. Päässä pyörii ihan ihme juttuja, kuten entä jos hänen penikseensä tulee ulostetta jne. Se olisi todella noloa. Voiko sitä jotenkin estää?
Olen melkein 30 vuotias ja nyt vasta ensimmäisen kerran minulla olisi mahdollisuus todella nauttia, mutta estot ovat pinnalla jatkuvasti. Nykyinen kumppani on hellä eikä pakota tekemään mitään mitä en tahdo. Miten päästä turhista estoista eroon ja nauttia.
Kommentit (4)
Ei mulla muuta neuvoa ole, kuin tosiaan ehkä voisit kirjoittaa hänelle, jos puhuminen nolostuttaa. Tiedän yhden tuttavapariskunnan, joilla menee hyvin, mutta jotka kirjoittavat toisilleen, silloin kun on joku asia liian vaikea tai kipeä puhuttavaksi. Heillä tämä toimii hyvin.
Mulla on vähän päinvastainen ongelma kuin sulla; voin kyllä puhua uudelle miehelle mitä haluaisin ja mistä tykkään, mutta mies taitaa olla aika paljon konsertatiivisempi kuin minä ja rakastelee " vaan" pitkään ja hartaasti. Itse olisin aktiivinen ja kokeilunhaluinen, aikaa, paikkaa, rytmiä, tyyliä ym. voisi vaihtaa, mutta täytyy kai antaa vaan miehelle tässä vaiheessa aikaa. Hänellä on takana yli 10v saman naisen kanssa, eikä sitä heti toista opi tuntemaan, joten totutellaan tässä vasta toisiimme.
Saako kysyä, kauanko olette olleet yhdessä?
Yleensä minun on ollut vaikea luottaa miehiin, mutta tähän uuteen kumppaniin olen luottanut alusta asti. Peppuseksin kokeilu oli minun ideani. Haluja riittäisi vaikka mihin,mutta estot ei anna periksi.
ap
3 kk:n jälkeen jo peppuseksiä, ei paha ollenkaan, kun vertaa, että teillä on mahikset olla koko loppuelämänne yhdessä :)
Itse olin paljon estoisempi ennen, mutta viimeisimmän exän kanssa ennen tätä nykyistä yhtäkkiä kaikki estot katosivat ja minusta tuli minä! En tiedä vaikuttiko ikäkin (vähän päälle 30) vai että siihen aikaan olin juuri läpikäynyt kovan avoeron ja jouduin väkisinkin tutustumaan aikuiseen itseeni. Huomasin, että minähän olen ihan mainio mimmi! Kun itseluottamus karttui, seksikin alkoi maistua IHAN eri tavalla. Nyt ei pidättelisi mikään, taivas vaan on rajana!
Avoimin mielin ja mahdollisimman hellästi, kannustavasti ja selkeäsanaisesti kun toista lähestyy, ei oikei voi mennä metsään, eihän. Hyvää jatkoa teille!
t. se toinen uudessa suhteessa oleva
Se tietää miten pyllyyn otetaan.