milloin kotiin pitäisi tulla se rokoteaika?
Ratiossa sanottiin, että on jo moni saanut toisenkin rokotteen.
Kommentit (24)
Ei sitä kotiin tule.Sinun pitää soittaa terkkariin varataksesi aika.
Minulle tuli keväällä jo tekstari missä oli kotipaikkakuntani ja lähikuntien yhteystiedot.
Sieltä varasin ajan.
Jo molemmat rokotteet olen saanut..
Riippuu kuule kunnasta. Suurimmassa osaa se pitää varataitse. Rokotejärjestys ja ikäryhmät jotka ovat nyt vuorossa, löytyy kunnan sivuilta.
Turha niitä on kotiin lähetellä, kun porukka jättää kuitenkin tulematta eikä viitsi aikaa edes perua. Mene kalliit rokotteet jätehuollon ongelmaksi.
Lässyn lässyn. Toivottavasti korona korjaa sinut, säästyy rokote jollekin oikealle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn. Toivottavasti korona korjaa sinut, säästyy rokote jollekin oikealle ihmiselle.
🙏🏻
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli keväällä jo tekstari missä oli kotipaikkakuntani ja lähikuntien yhteystiedot.
Sieltä varasin ajan.
No ei kyllä ole tullut tuollaista tekstariakaan.
ei ap
Vierailija kirjoitti:
Sieltä varasin ajan.
No ei sitä mistään terkkarista anneta joten ei sinne pidä soitellakaan. Rokotepisteet on ihan erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä varasin ajan.
Jo molemmat rokotteet olen saanut..No ei kyllä ole tullut tuollaista tekstariakaan.
ei ap
Menet oman kotikuntasi nettisivuille. Siellä on ohjeet ajan varaamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä varasin ajan.
Jo molemmat rokotteet olen saanut..No ei sitä mistään terkkarista anneta joten ei sinne pidä soitellakaan. Rokotepisteet on ihan erikseen.
Riippuu paikkakunnasta. Ei kunnilla on erilaisia käytäntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä varasin ajan.
Jo molemmat rokotteet olen saanut..No ei kyllä ole tullut tuollaista tekstariakaan.
ei ap
Toista viikkoa olen odotellut takaisinsoittoa..
Ekan rokoteajan varasin itse netistä. Toki rokotusaika annetaan ekan rokotuksen yhteydessä. Sen voi siirtää jos on joku pakottava tarve. Katso kotikuntasi sivuilt toimintaohjeet ja jos on liian vaikeaa niin soita teidän kunnan terveyskeskukseen.
Varaat tampio sen omasta terveyskeskuksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä varasin ajan.
ei ap
Takaisinsoittoa nettisivuilta????
Eri kunnissa on vissiin eri ohjeet. Minä sain ensimmäisellä rokotuskerralla mukaan pahvisen rokotustodistuksen, jossa oli aika toiseen rokotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Varaat tampio sen omasta terveyskeskuksestasi.
Ei niitä tampio kaikissa kunnissa voi sieltä varailla. Meillä ainakin ihan eri numero koronarokotuksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä varasin ajan.
ei ap
Ei niin. Tosin ei ole tullut vielä tähän päivään mennessä sitä korona-infopakettiakaan joka piti jakaa jokaiselle..
Huoleton kirjoitti:
Eri kunnissa on vissiin eri ohjeet. Minä sain ensimmäisellä rokotuskerralla mukaan pahvisen rokotustodistuksen, jossa oli aika toiseen rokotukseen.
Toiseen saa käsittääkseni kaikkialla ajan suoraan ensimmäisen rokotekäynnin yhteydessä. En ainakaan ole kuullut kenestäkään, joka ei olisi saanut, vaikka tuttavia on eri puolilla Suomea ja asiasta olemme puhuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä varasin ajan.
ei ap
Takaisinsoittoa nettisivuilta????
Niin? Nettisivuilla on ilmoitettu puhelinnumero johon soittamalla saa varattua rokotusajan. Tosin siihen ei näemmä kukaan vastaa vaan ainoastaan vastaaja kertoo kuinka soittajille soitetaan takaisin parin päivän kuluessa.
Toisaalla taas rokotuksen saa ihan vaan kävelemällä rokotuspisteeseen ihan aikaa varaamatta.
Saa sitä sitten ihmetellä ettei ihmiset "ota" rokotuksia.
Mitä sä horiset?