Miksi näytän ihan kamalalta kun laitan värillistä luomiväriä?
Oli väri sitten mikä tahansa näytän drag queenilta
Kommentit (21)
Miksi sitä naamaa pitää sotkea kemikaaleilla?
Varmaankaan et ole tottunut, käytät väärää sävyä, et osaa meikata tai yksinkertaisesti ne ei vaan sovi sulle. Laita jotain hillityn väristä.
Sun tarvitsee ensiksikin tietää omat värisi, ja ne luomivärit pitää pohjustaa ja häivyttää kunnolla. Pikkuiselle luomelle voi laittaa värikkäämpää, mutta jos luomea näkyy paljon, kannattaa suosia pehmeämpiä sävyjä. Muutenkin värikäs silmämeikki muuten huolellisen meikin kanssa, mutta samaan aikaan ei korosteta muita kasvojen osia, eli huulet ja posket eivät sitten hehku kilpaa värikkään silmämeikin kanssa.
Minkä ikäinen olet? Keski-ikäinen ei voi enää oikein käyttää.
Vierailija kirjoitti:
29v
Vierailija kirjoitti:
Sun tarvitsee ensiksikin tietää omat värisi, ja ne luomivärit pitää pohjustaa ja häivyttää kunnolla. Pikkuiselle luomelle voi laittaa värikkäämpää, mutta jos luomea näkyy paljon, kannattaa suosia pehmeämpiä sävyjä. Muutenkin värikäs silmämeikki muuten huolellisen meikin kanssa, mutta samaan aikaan ei korosteta muita kasvojen osia, eli huulet ja posket eivät sitten hehku kilpaa värikkään silmämeikin kanssa.
mistä tiedän oman värini? Silmäni ovat siniharmaat ja iho keskivaalea
Vierailija kirjoitti:
Niin näyttävät muutkin.
EIkä näytä. JA ajattelin että olisi kiva koittaa luomivärejä koska tykkään muutenkin mailata, mutta näytän ihan kamalalta
Käy teettämässä meikki ammattimeikkaajalla. Pyydä ylös hänen käyttämänsä värisävyt ja pyydä samalla opettamaan. Tai vaikka kahdellakin. Taitava meikkaaja selviytyy vähillä tuotteilla mutta toisaalta jos hän myymällä myy, saa menemään satoja eurojakin. Pointtina se että opit tuntemaan silmiäsi parhaiten imartelevan meikin.
Yleensä heillä on harjaantunut värisilmä ja kykyä hahmottaa silmän ja kasvojen muoto ja se, miten tuoda esiin parhaat puolet. Toisaalta kyllä tunnen paljon meikkaajia ja etenkin kampaajia jotka osaavat itse laittaitua tyylilleen sopivalla tavalla mutta lopputulos asiakkaan naamalla ei olekaan niin onnistunut.
Kaikki värit eivät sovi kaikille. Oletko käynyt värianalyysissä? Se olisi suositeltavaa.
Luulisin että siksi kun laitat värillistä luomiväriä. Mutta miksi peukalooni sattuu jos lyön vaikka vahingossakin vasaralla siihen?
Mitä väliä? Laita mitä laitat, huomenna sit jotain toista ;)
Mikä on väritön luomiväri??? Mun käsittääkseni luomiväreissä on aina jotakin väriä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on väritön luomiväri??? Mun käsittääkseni luomiväreissä on aina jotakin väriä.
No höh, tarkoittaa tietty kunnon erottuvia värejä, ei mitään haaleita vaaleita neutraaleja.
Käytän pelkästään maanläheisiä mattavärejä. Mitään sinistä, vihreää, pinkkiä tai muuta en enää ainakaan itse pysty käyttämään, kuten nuorena. Erilaiset ruskean, persikan, rusehtavan punaisen ja ruosteen värit sopivat hyvin. Laitan pelkästään ulkoluomelle ja tummempaa vähän silmäkulmaan. Liikkuvalle luomelle jotain vaaleaa pohjaväriksi. Häivytän huolella ja tarvittaessa kerrostan värejä lisää.
Sulla on vääränsävyisiä luomivärejä, se mikä näyttää hyvältä toisella ei välttämättä sovi itselle lainkaan. Mulla on kaveri, joka näyttää homsuiselta lähes kaikissa ruskeissa luomiväreissä, mutta voi käyttää vaaleansinistä luomiväriä jota itselleni en voisi kuvitellakaan. Osta vaikka joku halpispaletti, jolla voit ihan vain testailla eri sävyjä.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä voi, aivan varmasti voi.
Ydin on siinä että osaa meikata kunnolla.
Ei kait sitä pelkkää värillistä luomiväriä silmäluomelle sudita, vaan siihen tulee muutkin jutut ja taidokas häivytys.
Kommentoija vois vaikka katella keski-ikäisten naisten luomimeikkejä niin netistä kuin lehdistäkin.
Vaikkapa Paula Koivuniemi ja kumppanit plus muut. Koivuniemi on sentäs jo seitsemänkymppinen nainen, ei enää mikään keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vääränsävyisiä luomivärejä, se mikä näyttää hyvältä toisella ei välttämättä sovi itselle lainkaan. Mulla on kaveri, joka näyttää homsuiselta lähes kaikissa ruskeissa luomiväreissä, mutta voi käyttää vaaleansinistä luomiväriä jota itselleni en voisi kuvitellakaan. Osta vaikka joku halpispaletti, jolla voit ihan vain testailla eri sävyjä.
paljon maksaa halpispaletti?
No ei sekään väri kovin kivalta näytä, miehellä! Silmissä.