Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

venymisarvet :(

Vierailija
24.07.2014 |

Oltiin poikaystävän kanssa menossa uimaan mutta sanoin että en halua uida jos siellä on muita. Ja noh sitten mentiin ajeltiin rannalle päin ja huomattiin että siellä oli paljon porukkaa ja lähdettiin sitten pois. Poikaystäväni sanoi että pyydetään äitini mukaan ja mennnään eräälle toiselle rannalle (emme siis tiedä missä se toinen ranta on, äitini on vain kehunut sitä) sanoin että en halua esitellä kroppaani hänelle.. ja siitäpäs poikaystävä sitten kilahti ja sanoi että koita nyt saakeli päättää haluutko uida vai et!!? Olimme kotipihassa ja lähdin autosta itkien... hän kyllä tietää että häpeän venymisarpiani vaikkei niitä paljoa olekkaa mutta hävettää silti. Olen siis normaali kroppainen ja en ole yhtään läski. En voi käsittää miten noi arvet on tullu mulle vaikka en oo lihonut.. poikaystäväni itse on reilusti ylipainoinen ja hänkäään ei koskaan ui kenenkäön nähden.

Mulle tuli niin paha mieli kun se tolleen suuttui vaikka en voi itselleni mitään :-/ häpeän itseäni niin paljon ja koko kesän suunnitelmat on mennyt pilalle kun en kehtaa esiintyä bikineissä kenenkään edessä. :( millä mä saan noi arvet häivytettyä! :'(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois sä näät sun arvet ja virheet sata kerta pahempina ku muut ihmiset :) itsensä inhoaminen voi mennä tosi pahaksi pienistäki jutuista joten kannattaa lopettaa heti alkuunsa.. Ei kenenkään tarvi hävetä itseään, nauti elämästä ja unohda tollanen :)

Vierailija
22/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on arpia. Venymisarpia, leikkausarpia.. Lähes jokaisella on arpia/ruttuja/kulumia. Ne ovat merkkejä elämästä ja kenenkään iho ei ole silkinsileä ja virheetön. Oli sitten ylipainoinen, laiha, selluliittia, lihaksikas, ryppyinen.. Minkä tahansa näköinen keho, on oikeus pukeutua kesällä kevyempiin vaatteisiin ja uida. Joka päivä näkee ihmisiä ja jokainen ihminen on erilainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin meni tosi kauan hyväksyä kehoni venymisarpineen. Heti kun puberteetti iski, arpia ilmestyi lanteet, reidet ja rinnat täyteen. Nykyään ne ovat vain osa minua, eikä jaksa oikein enää kiinnostaakaan, katseleeko joku. Eikä ne tunnu ketään muutenkaan haittaavan, ei miehiäkään. Ja jos katselet ympärillesi, tosi monet naiset ovat ihan samassa veneessä arpinensa!

Vierailija
24/24 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oikeasti häpeä itseäsi. Katsopa siellä rannalla ympärillesi, näkymä on aika kaukana Baywatchista! Arpia, ihraa, selluliittia, kaljamahaa tai löysää nahkaa on jokaisella. Ns. täydellisiä vartaloita (tai lähes)näkee ehkä yhden kesässä. Kuteet pois ja menkää molemmat uimaan, ei poikaystäväsikään yksin ole ylipainonsa kanssa!