Kaveri luikki pakoon ja meni eri reittiä liikennevälineeseensä
Näin kaverin joka ei pidä enää yhteyttä jostain syystä.
Olin just varautunut että tervehdin.
Kääntyikin sivummalle.
Ei siinä mitään, mutta sieltä ei lähtenyt hänen kulkuneuvonsa.
Hetken päästä näin kun nousi eri raiteilta kulkuneuvoon.
Eli teki ylimääräisen kierroksen ettei tarvinnut mua nähdä.
Kommentit (16)
Ja sä ajattelet, että tää tyyppi on sun kaveri?
Tuohan on suurta viihdettä, jos näkee jonkun piilottelevan noin monimutkaisesti. Ehkä pääsit helpommalla nyt, jos hän ei halua pitää yhteyttä.
Kannattaa sunkin alkaa vältellä, niin ette törmää yhteen vahingossakaan.
Kun huomaat kaverisi, pakenet.
Sinä kuitenkin tiedät mihin hän oli menossa?
Ei varmaan kannata olettaa mitään ihmisistä joihin ei edes pidä yhteyttä.
Moikkaamattomat naapurit ovat viihdyttäviä. Yrittävät katsoa pois tai mennä jotain seinänviertä, jottei tarvitsisi moikata.
Kuvittelin juuri nähneeni ihmisen jonka jouduin estämään jotta pääsin hänestä eroon. Jos se oli hän, siellä hän vain röyhkeästi tuijotti. Yök!
Kaveri vai entinen kaveri? Ehkä se pelkäsi että joutuu juttelemaan, jos osutte tervehtimisetäisyydelle.
Joo on käynyt mullekin. En enää pitänyt kaverina sen jälkeen kyllä.
Anna ihmisen olla, jos haluaa olla rauhassa. Hänellä on varmaan syynsä, miksi ei halua kavereita? Olitko joku face kaveri vanhoilta ajalta, vai hyväkin kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on suurta viihdettä, jos näkee jonkun piilottelevan noin monimutkaisesti. Ehkä pääsit helpommalla nyt, jos hän ei halua pitää yhteyttä.
Unohda koko kaveri. Mitä sitä pohdit miksi sinut väistää?Hän kun ei pidä enää yhteyttä , ei pidä sinua kaverina.Mitä sitä väkisin silloin yritää kontaktia?Paras ystäväni perusi aina viime tipaan kohtamisen,valehteli surutta.Seisoskeli metrolaituri,miloin shopaili, kun näki minut,änkesi äkkiä metrovaunuun tai kaupassa hyllyllyjen väliin .Ajatelin antaa olla. Tuli vain hänelle parempi kaveri tapaaminen.Teki tuota vuosia.Päätin en alennuu hätä varaksi,kun hänellä ei muita. Annoin vaan olla lopulisesti,kun ei ollut eka kertta.Aina oli perumassa sovitut ajat viime tinkaan,kunioitamatta minun aikaani..Lisäksi myöhästeli sovitut ajat tuneja..Jos kohtan hänet,En väistä häntä.En tervehdi, Kävelen vaan kylmästi ohi.Vaikka olen hänen aikuisen lapsen kumi täti.
Vierailija kirjoitti:
Anna ihmisen olla, jos haluaa olla rauhassa. Hänellä on varmaan syynsä, miksi ei halua kavereita? Olitko joku face kaveri vanhoilta ajalta, vai hyväkin kaveri?
Niinhän mä annoinkin. Oltiin hyvlä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Sinä kuitenkin tiedät mihin hän oli menossa?
Ei varmaan kannata olettaa mitään ihmisistä joihin ei edes pidä yhteyttä.
Tiedän toki.
Vierailija kirjoitti:
olet varmaan tosi rasittava
En todellakaan, löytyi syy väistelyyn ja asiat on selvitetty.
ok