Kesätarjonnan onneton surkeus
Miten ihmeessä tänä kesänä on kaikilla matkanjärjestäjillä niin surkea tarjonta? Pelkkää Välimerta ja Bulgariaa vain kaikilla. Enimmäkseen Kreikkaa, Turkkia ja Bulgariaa. Vain vähäsen muuta, Ollaanko me suomalaiset näin huonoja matkustamaan vai mistä johtuu?
Ei ole edes yhtä viikottaista Las Palmasin lentoa joka on aina tavannut olla. Nizzaan ei lomalentoja lainkaan vaikka ennen niitä oli lukuisia joka viikko. Espanjassa lähinna vain Mallorcaa mutta Costa del Solille jonne voisikin lähteä tarjonta olemattoman pientä ja vain yhdellä matkanjärjestäjällä matkoja.
Kesällä olisi paremmin aikaa lähteä sinne Thaimaahankin pariksi viikoksi mutta Phuketiin ei lainkaan lomalentoja. Reittikoneella toki pääsee mutta mihin matkanjärjestäjiä sitten enää tarvitaan jos totutaan itse matkustamaan. Olisi vain niin kätevää ostaa valmis matka.
Madeiralle on lentoja pilvinpimein mutta minne on kadonneet Algarven matkat kokonaan???
Kommentit (22)
Minä en ainakaan ole valmis ottamaan yhtään koneenvaihtoa kun olen menossa viikoksi Välimerelle. Omatoimimatkoja osaan kyllä järjestää ja muitakin maanosia on tullut rutkasti kierrettyä omatoimisesti.
Jään siis odottamaan suoria lentoja Maltalle.
Turrekohteisiin varmaan vyölaukun kanssa syömään lihapullia. Kyllä on ihmiset nykyään uusavuttomia kun eivät osaa varata Bangkokin reittilentoa ja siitä puoli-ilmaista Phuketin lentoa jos sinne haluaa venäläisten turrejen ja kypysyneiden paikallisten pilkattavaksi kesälläkin. Itse toki olen Pattayalle lähdössä asioita hoitamaan.