Paula siivosi ja palkitsi itsensä jäätelöllä: Seurauksena oli lähes oksennus – nyt Ingman syynää koko tuotantonsa kärpästen varalta
Paula siivosi ja palkitsi itsensä jäätelöllä: Seurauksena oli lähes oksennus – nyt Ingman syynää koko tuotantonsa kärpästen varalta
jo on helvetti ihmenilittäjiä Suomen kansan naiset, yksi viiiiddulan pikku kärpänen ja jo soitetaan poliisi ja palokunnatja reklamaatio ja valio tutkimassa kärpästä jäätelöstä
ja iltasanomiin piti vielä pikkupissiksen soittaa ja tehdä itsestään uutinen!
hallelujah
näitä on suomi täynnä, nilittäjiä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3b77d6eb-4bc7-4768-865a-ad04ca770dc1
Kommentit (13)
Syöhän pikkulinnutkin kärpäsi eivät siihen kuole tai siitä sairastu, hyvää proteiinia.
en minäkään mökillä varsinkaan jaksa pestä lasia uudelleen jos siihen on lentänyt itikka, se juodaan juoman mukana, kärpäsiä ja paarmoja en juo
Syyte tuolle pitäisi antaa.
Kärpänen tuskin ollut jäätelössä.
Mä löysin kerran säilyketölkistä ison kärpäsen raadon, mutten soittanut lehtiin.
Paula oli sentään "melko varma" ettei se kärpänen hänen kotoaan tullut kun oli just siivottukin?!
Joohah.
Ja tämä ylittää uutiskynnyksen. Ihmiset on nykyään aivan hölmöjä.
Toivottavasti paula saa nyt henkistä apua psykologilta traumaattisen tapauksen takia.
on nää traumaattisia tapahtumia totta todella
en minäkään tosin soittanut iltasanomille kun muutamavuosi Lapissa jouduin trombiin keskellä kesää järvellä. nyt kaduttaa kun olisihan siitä saanut varmaan juttupalkkion
no tosiaan olin keskellä kesää järvellä lapissa soutamassa ja iski trombi. se heitti veneeni ympäri ja alkoi kova tuuli vesi sade ja rakeet lentää päähän. kiipesin siinä siis vedestä kaatuneen veneen päälle ja jäin siihen makaamaan. vesi ei ollut syvä mutta tuuli ja rakeet kovia ja puita alkoi kaatuilemaan ympäriinsä metsässä ympärillä sen verran kova se oli- mietin meenkö uimaan mutta nahkatakki oli päällä. siinä makasin 2 tuntia veneestä iinni pitäen lopulta lappilaiset huomas huutoni ja köydellä hinasivat minut rantaan
Jos se kärpänen ois ollu jätskissä valmiina se ois ollut ihan jäätölössä eikä "puhdas" kuten kuvassa.
Olen ostanut kyseistä jäätelöä enkä ole kertaakaan saanut kärpästä.
Reklamoin alkuviikosta.
afrikan lapset eivät ole koskaan nähneetkään jäätelöä, jos ovat niin syövät sen ihan kärpästen kera poskeen