Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsellä elämässäni surua ja kriisi, ystävä ei ota yhteyttä kyselläkseen kuulumisia

Vierailija
18.07.2021 |

Jatkaa vain omaa elämäänsä. Yksi viesti, miten voit, miten menee. Onko liikaa vaadittu? Ei ole aina edes vastannut kaikkiin viesteihini ja monesti hänellä menee todella kauan vastata. Onko ystävä lainkaan?

Suunnittelimme myös yhteistä reissua syksylle. Kasvotusten kun ollaan juteltu niin on ollut innoissaan. Viimeisimpään viestiini, joka liittyi tuohon reissuun siis lähinnä ehdotin jotain tulevaan matkaan liittyen, ei vastannut mitään. Taidanpa varata matkan vain itselleni kun ei näytä olevan kiinnostusta… luulen, että jos varaan matkan vain itselleni niin sitten kuitenkin suuttuu koska ”on ollut puhetta että mennään yhdessä”

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisellakin voi olla omat murheensa. Ei silloin jaksa vastata. Ei pidä olla itsekäs ja ensimmäisenä ajatella toisesta pahaa.

Vierailija
2/8 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioittakaa koronaviruksen aiheuttamaa hysteeriaa, ja älkää menkö lomalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tullut ajatelleeksi että ystävälläsikin saattaa olla elämässään ”tilanne päällä” eikä kerkeä panostaa juuri nyt teidän suhteeseenne, mutta kun tietää sinun tilanteestasi niin ei myöskään halua kuormittaa lisää?

Vierailija
4/8 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisellakin voi olla omat murheensa. Ei silloin jaksa vastata. Ei pidä olla itsekäs ja ensimmäisenä ajatella toisesta pahaa.

Tarvisin nyt jos koskaan ystävien tukea. Elämässä iso kriisi. Hän ei ole kertonut että hänellä olisi mitään kriisiä elämässään tai muutakaan. Ei näytä kiinnostavan, onneksi on toinen ystävä jota selvästi kiinnostaa. Kiitollinen olen hänestä.

Ap

Vierailija
5/8 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa matka vain itsellesi. Ota oma elämäsi haltuusi ja älä roiku ystävässäsi.Hän on aktiivininen ja olet se viimeinen silloin kun muut eivät kerkiä.Eli hätävara ,kun ei itse osaa olla yksin.Miksi sinun pitää viestitellä? Miksi et soita itse heti?Kun ei vastaa viesteihisi ,viesti ketjutkin olet se viimeinen.Jos on muita kivoja viestejä,vastaa niihin ja ohitaa sinut täysin.

Vierailija
6/8 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti hän itse vastaavassa tilanteessa haluaisi rauhaa ja käsitellä asiat itsekseen. Joten toimii kanssasi samoin.

Vierailija
7/8 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa surusi ja kriisisi ei vain kiinnosta ystävääsi?

Vierailija
8/8 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vosiko johtua siitä että sinulla noita suruja ja kriisejä on non-stop ja se alkaa ikävystyttävää ja vie energiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme