Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joka kerrostalossa on poraava naapuri?

Vierailija
18.07.2021 |

Mitä he oikein nikkaroivat? Miksi se usein vie kuukausia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joka kerroksessa on koiranomistaja jolla on eroahdistuksesta kärsivä yksinäinen koira jota ei ulkoiluteta?

Vierailija
2/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä jokaiseen rappuun ilmestyy maaninen huonekalujen siirtelijä ja häirikköteini?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useampiakin vasaroivia naapureita, asunnot ovat yksiöitä ja kaksioita, luulisi ettei niissä mitään puusepän verstasta voi pitää.

Vierailija
4/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Asensin itse tänne muutettuani kokoseinän säilytyssysteemin (pitkät kiskot kiinni seinässä monella ruuvilla), pitkät seinäthyllyt, seinästä leijuvia pöytätasoja ja kaikki verhot. Pitää porata kun poratuttaa. Oman kokemuksen mukaan porailut kyllä suurin osin rajoittuu remppaavien ja juuri muuttaneiden asuntoihin. Harvat sitä huvikseen jyystää seinää porakoneella. Ääni ja värinä kulkeutuu kauas betonirakenteissa.

Vierailija
5/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miksi se poraus jatkuu kuukausia?! Mitä siellä oikein porataan? Seinät täyteen taulunauloja? Ei mikään porausurakka voi viedä niin kauaa!

Vierailija
6/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, miksi se poraus jatkuu kuukausia?! Mitä siellä oikein porataan? Seinät täyteen taulunauloja? Ei mikään porausurakka voi viedä niin kauaa!

Olen kuullut tapauksesta, jossa ihmeteltiin erään asukkaan poraamisharrastusta, joka jatkui kuukausia. Kun asuntoon päästiin, oli seinät porattu täyteen reikiä vieri viereen. Ilmeisesti joidenkin mt-ongelmat ilmenevät noin. Jotkut siivoavat ja imuroivat päivittäin tms.

Vierailija
7/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni saattaa kuulostaa porakoneelta mutta se voi olla myös jokin muu kodinkone.

Vierailija
8/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua pienet nikkaroinnit niin kauheasti häiritse, mutta talossa jossa asun oli yhdessä vaiheessa aika piinallista olla, kun oli jatkuvaa remppaa.

Taloyhtiön toimesta kaksi (julkisivu- ja parveke-) ja niiden välissä oli monta remppaa jonkun asukkaan asunnossa. Uusi omistaja kun muutti johonkin kämppään, niin porat ja vasarat ym. alkoivat heilua. Ja ne rempat eivät olleet hetkessä ohi.

Seitsemän vuoden aikana kuusi remppaa, vain muutamia kuukausia (kerran taisi olla jopa puolisen vuotta) aina välissä rauhallista. Ja minä kun olen vielä herkkä metelille, niin mielenterveys oli todella koetuksella.  

Joskus kävi mielessä, että pitäisi säätää joku laki, joka rajottaisi remonttien määrää tietyllä aikavälillä jossain tietyssä talossa. Eihän tuollaisessa remppahärdellissä ole mitään kotirauhaa muilla asukkailla. 

Vierailija
9/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sen kivan poran on ostanut niin sitä pitää myös käyttää. Aina löytyy jotain porattavaa, mielikuvitus on vain rajana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi