Tubulaariset rinnatko?
Oon miettiny voisino mulla olla tubulaariset rinnat. Mulla ei ole sellaisia koholla olevia nännejä kiinkuin yleensä naisilla on. Mulla on vaan nännipiha missä on reikä.
Mun rinnat myös esim maatessa roikkuu vaan sivuilla ja seisoessa ne roikkuu sivuilla alhaamla, vaikka olen vasta 19 ja rinnat ei ole edes kauhean isot. Mun rinnat ei ole kauniit:(
Kommentit (2)
Nännejä on eri muotoisia, ja monilla ne eivät nouse nännipihaa ylemmäksi. Nännipiha voi myös olla pullea. Näin esimerkiksi minulla.
Rintojesi asettuminen eri asennoissa kuulostaa kyllä normaalilta, kyljellään ne valuu kainaloa kohti ja seisaallaankin vähän alas ja sivulle, nännit osoittavat viistosti sivulle. Oletko googlettanut kuvia tubulaarisista rinnoista? Sellaiset ovat poikkeuksellisen kapeat ja nänni iso. Kuvauksesi perusteella omasi eivät kuulosta varsinaisesti tubulaarisilta, mutta miten ne vertautuvat netistä löytyviin kuviin?
Muuten, vaikka olet 19, rintasi eivät välttämättä ole vielä löytäneet lopullista muotoaan, monella ne kasvavat tai muuttuvat parinkymppiseksi asti.
Googleta tubulaarinen rinta, sun riipparit on ihan päinvastaiset.