Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joillain ihmisillä menee pää sekaisin "rakkaudesta"

Vierailija
18.07.2021 |

Tunnetteko tällaisia?

Itse tunnen muutaman. Naisia ja miehiä. Piirre mikä yhdistää, on täydellinen todellisuuspako ja kieltäminen.

Vähän kuin joku huumeaddiktio.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumisen tarkoitus on että aletaan panemaan ja tekemään lapsia. Ilman sitä me ei oltais täällä nyt.

Vierailija
2/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastumisen tarkoitus on että aletaan panemaan ja tekemään lapsia. Ilman sitä me ei oltais täällä nyt.

Just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut sellainen. Minulla on lievä kaksisuuntainen mielialahäiriö joka pahimmillaan saa tuntemaan kaiken niin äärettömän voimakkaana. Kun syön lääkkeitä olen ihan tasapainoinen ihminen ja tälläkin hetkellä pitkässä parisuhteessa.

Vierailija
4/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se menee.   Eikä sille mitään voi.

Rakastuminen on huikea asia, silloin kun se täysillä puhkeaa ja on molemminpuolista.

Itse laihduin lähes 5 kg, koska ruoka  ei yksinkertaisesti maistunut.

Elin täydessä euforisessa tilassa, vaikka suoritinkin työni täysin mallikaasti, samoin muut tehtävät.

Vierailija
5/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen! Siinä rytäkässä meni monen ulkopuolisen elämä sekaisin, myös usean lapsen.

Todella surullista lasten kannalta. Toivoisi että tämä pariskunta osaisi edes hävetä, mutta eivät ne osaa.

Vierailija
6/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuminen on huikea asia, silloin kun se täysillä puhkeaa ja on molemminpuolista.

Elin täydessä euforisessa tilassa, vaikka suoritinkin työni täysin mallikaasti, samoin muut tehtävät.

Olispa kivaa joskus elämässä tuntea tämä tunne...

N33

Vierailija
7/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Yksi.

Vierailija
8/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on käynyt pari kertaa niin että hyvä seksi sai tuntemaan voimakasta kiintymystä. Voi kuinka miestä saatiin sillä huijattua. Sen siitä sai että nykyään en pysty kuin lyhyisiin yksi yö tai korkeintaan vkl. Naiset huijaa kuitenkin aina niin ei voi pystyä vakavaan suhteeseen. Niissä vain satuttaa itsensä.

Vierailija
9/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, itseni. Onneksi olen rakastunut vain kerran ja sekin meni viimenään ohi, tosin melkein pari vuotta suhteen loppumisen jälkeen. Melkeinpä toivon etten enää koskaan rakastu, se on oikeasti aika kamalaa.

Vierailija
10/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa kivaa joskus elämässä tuntea tämä tunne...

N33

Jos ei ole 30v mennessä kokenut rakastumisen tunnetta niin silloin tulevaisuus ei ole valoisa

Vierailija
11/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumisriippuvuus on eräs seksiriippuvuuden muoto.

Vierailija
12/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen/ hlö/yksilö, joka ei ole sinut itsensä kanssa, sekoilee yhdessä jos toisessa asiassa.

Ja varsinkin "rakastuessaan"!

Vierailija
13/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se. Ei ole "normaalia" tuollainen.

Terveisin 30v neitsyt animenkatsoja hikkymies.

Vierailija
14/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut valmistautunut puhumaan ex-ihastukseni kanssa. Yllättäen puhuinkin ennen kuin tiesin. Olin menossa kaupunkiin ostoksille ja haahuilin vain kaupassa tietämättä mitä etsin. Minulla menee kemikaalit sekaisin :D

Vierailija
15/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihastuminen ja rakastuminen on juuri tuollainen pään täysin sekottava tunne. Muuten olen hyvinkin tasapainoinen ja rauhallinen, ei mitään diagnooseja tai ongelmia, ei draamaa tms.

Olen ollut myös sellaisissa suhteissa, joissa tuota huumaa ei alussa ollut, ja ne jäivät laimeiksi ja vaisuiksi, en missään vaiheessa ollut kovin motivoitunut eikä tunne syventynyt minulla rakkaudeksi. Minulla se pään sekoittava rakastuminen voi siis ajan kanssa muuttua syväksi ja vahvaksi rakkaudeksi, mutta ilman sitä huumaa tunne jää kaveruudeksi tai ystävyydeksi, jossa olen kiintynyt toiseen kyllä, mutta en rakasta.

Vierailija
16/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ihminen sekoittaa rakkauden Himoon

Vierailija
17/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se. Ei ole "normaalia" tuollainen.

Terveisin 30v neitsyt animenkatsoja hikkymies.

oot huono trolli

Vierailija
18/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I know kirjoitti:

Ihminen/ hlö/yksilö, joka ei ole sinut itsensä kanssa, sekoilee yhdessä jos toisessa asiassa.

Ja varsinkin "rakastuessaan"!

Niin, kyllä järkisuhde kaveripohjalta on tasapainoisen ihmisen valinta.

Vierailija
19/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset on ihan sekoja.

Vierailija
20/34 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotkut menee sekaisin rock'n'roll-musiikista

Jotkut menee sekaisin alkoholista

Hei beibi, menen sekaisin sinusta"