Minusta tuntuu että kaikilla muilla on hirveästi sisältöä elämässä ja itse vaan ajelehdin tekemättä mitään
Nyt kesällä se jotenkin korostuu, kun porukka viilettää mökeillä, sukulaisissa, biitsillä, grillaamassa, kavereita tapaamassa jne.
Itse mietin korkeintaan että jaksaisiko tänään lähteä käymään kaupassa. tai pestä pyykkiä. Voisinhan sitä yksinäänkin käydä vaikka Turussa hotelliviikonlopun mutta tiedän kokemuksesta että jossain vaiheessa alkaa ahdistamaan kun ympärillä on perheitä, ystävyksiä ja pariskuntia ja itse aina vaan yksin.
Kiitos kun sain purkautua, ei tällä mitään muuta pointtia ollut kuin taas yksi yksinäisen valitus.
Kommentit (4)
Itse kävin ekaa kertaa tänä kesänä reissussa yksin. Oli ihan positiivinen kokemus yksinäisyydestä huolimatta.
Osallistuin opastetulle kierrokselle, kävin museoissa, katsoin nähtävyyksiä ja illalla olin hotellilla uimassa ja saunassa. Ja aamulla herkuttelin aamupalalla.
Sama juttu. Ainoat ihmiset, joita tapaan välillä, on perhettäni. Ei ole kavereita joiden kanssa tehdä jotain.
Sama täällä.