Millon ilmestyy harakanvarpaat silmäkulmiin?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Oon 46v ja mulla ei oo ilmestynyt.
Näöntarkastukseen.
Piti oikein tarkistaa. Ei vielä näy mitään, paitsi jos rypistän naamaani oikein kunnolla. Hymyillessä ei näy.
Täytän tänään 57 vuotta.
Olen 38v eikä ole näkynyt, tosin kasvojen muoto on siloinen babyface.
Jos on näin normaalisti niin ei näy harakanvarpaita mutta jos rypistän naamaa niin tulee silmäkulmiin rypyt. Olen 52v.
Mulla 43v ja ei Harakan varpaita vielä. Oikein toivoisin niitä. Ovat kauniit!! Kertoo eletystä elämästä. Mun vuotta nuoremmalla ystävälläni on.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin av-mammoilla yleensäkin..
Nauraessa tulee ihan järkyttävät. Koko silmänympärys supistuu kuin ryppyiseksi p*yllyreiäksi. :(
Alkoi joskus 30:stä eteenpäin. Ei edes monilla 70-80 -vuotiailla ole tällaisia, enkä ole koskaan tupakoinut tai ottanut aurinkoa liiaksi. En oikeasti tiedä ketään, jolla olisi tällaiset.
Olen 36 v. eikä vielä ole. Myöskään äidilläni 62 v. ei ole, joten ehkä geenitkin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 43v ja ei Harakan varpaita vielä. Oikein toivoisin niitä. Ovat kauniit!! Kertoo eletystä elämästä. Mun vuotta nuoremmalla ystävälläni on.
Kertoo turhasta auringossa makaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitten ilman harakanvarpaita oleva ole mielestäsi elänyt elämäänsä oikein?
Mä olen 46 ja muuten jo aika ryppyinen mutta ei mulla sellaisia harakanvarvasryppyjä silmäkulmissa ole. Riippunee yksilöllisestä anatomiasta, että miten silmien alueen iho ilmehtiessä liikkuu. Itselläni ei käytännössä rypisty ollenkaan hymyillesssä joten ei ole sitten hymyrypyt jääneet sinne.
Sen sijaan löytyy otsalta vaakaryppujä, sibeliusryppyjä, silmän alusten iho on kuin rypistettyä kreppipaperia eli yhtä pintaryppyjen verkostooa, nenästä suuhun komeat rypyt, korvien etupuolella ihossa ryppyjä.
Joka ämmmällä on heti 25v. iän jälkeen naama kuin siitä olisi potkukelkalla vedetty ristiin rastiin ylitse.
Aiheesta tuli mieleen, että kiinnnitin fudiksen EM-kisoissa huomiota siihen, että tosi monell niistä noin 30 v pelaajista jo oli sellaiset rypyt. Minusta on vain kivan näköiset, kertoo että on paljon hymyilty niin että on hymystä tulevat rypyt jääneet kasvoille.
Olen 42v ja hymyillessä näkyy, peruslukemilla näkyy hennot juonteet niillä kohdin. Ehkä joskus 38-vuotiaana huomasin niiden olemassolon.
42 vuotiaana jos hymyilet. Sitä aiemmin jos otat aurinkoa, hymyilet kuin hangon keksi usein silmät mukana, ei ole kunnon kosteusvoidetta tai geeniperimä. Mutta ensin pitäisi löytää ulkoa kiva harakka, joka voi sovittaa pienet, söpöt varpaansa jonkun ihmisen silmäkulmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin av-mammoilla yleensäkin..
Te trollit jotka aina teeskentelette jotain muuta kun olette, aina myös oletatte kaikkien muidenkin tekevän niin.
Minusta valehtelu on täydellistä ajanhukkaa, eikä siitä mitään saa. Miksi saisinkaan mitään siitä että valehtelisin olevani jotain muuta kuin olen. Olisi aika sairasta.
En tiedä minkälaisia muut täälllä kirjoittelevat ovat, mutta minä olen ainakin täysin oma itseni.
Oon 46v ja mulla ei oo ilmestynyt.