Naiset luetelkaa top-3 tärkeintä asiaa joihin kiinnitätte ensimmäisenä huomiota miehessä
Kun mies kävelee ulkona vastaan niin mitkä asiat miehessä kiinnittää parhaiten huomiota?
Kommentit (56)
1. Lompakon paksuus 2. Onko julkkis vai ei 3. Miehen auto,kalliit kellot yms
N22, N25 ja N33
Kengät. Onko farkut likaiset. Hampaat tupakasta keltaiset.
Näistä selviää heti miehen asenne itsestä huolehtimiseen.
- Pullottaako lompakko taskussa
- Pullottaako muna etumuksessa
- Onko isot kengät -> iso jalka = iso penis
Aika vaikea kuvitella... Mutta koitetaan.
- No kumpaa reunaa sä aiot väistää koska mä kuljen tässä ja me törmätään jos et ota etäisyyttä.
- Miksi kaikki miehet pukeutuu samoihin vaatteisiin?
- ostaakohan äiti ton vaatteet vai vaimo?
Pääsääntöisesti en kiinnitä juurikaan huomiota random miehiin, jotka kävelevät vastaan, mutta jos miehellä on kiinnostava ja hyvännäköinen tyyli, saatan huomata hänet. Joku rock-tyylinen, vähän vaihtoehtoinen. Tavismiehet ovat vaan tylsää massaa.
- kävelytyyli
- ryhti
- vaatteet
Jos nyt tosiaan vastaantulijasta jotain kysytään.
Vierailija kirjoitti:
- Pullottaako lompakko taskussa
- Pullottaako muna etumuksessa
- Onko isot kengät -> iso jalka = iso penis
Naisilta kysyttiin, mutta kiva, että te pojatkin vastaatte.
Vierailija kirjoitti:
1. Lompakon paksuus 2. Onko julkkis vai ei 3. Miehen auto,kalliit kellot yms
Niko22, Nico25 ja Niilo33
Korjasin.
Vierailija kirjoitti:
2. Kroppa (iso bonus pienestä perseestä)
??????
Miehen perseen kokoko on kynnyskysymys nykyisin?
No tuskinpa sanot ei isoperseiselle lätkämiljonäärille kuten Mikko Rantaselle. Joten siltä kantilta outoa väittää moista.
Hiukset (mitä paksummat ja pidemmät, sitä parempi)
Pukeutuminen (pidän gootti- ja rock-henkisistä)
Pituus
Mutta silti, vaikka pitkät hiukset miehellä ovat mahtavat, olen naimisissa kaljun miehen kanssa. Tästä huomaa, ettei ulkonäöllä ole loppupeleissä merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Hiukset (mitä paksummat ja pidemmät, sitä parempi)
Pukeutuminen (pidän gootti- ja rock-henkisistä)
PituusMutta silti, vaikka pitkät hiukset miehellä ovat mahtavat, olen naimisissa kaljun miehen kanssa. Tästä huomaa, ettei ulkonäöllä ole loppupeleissä merkitystä.
Minäkään en ole koskaan pitänyt kaljuja miehiä viehättävinä mutta tässä yks päivä käveli kadulla vastaan aivan älyttömän hyvännäköinen sellainen. Siis oikeasti olin ihan että vau, mitä tapahtuu tosi harvoin.
Yhtään viehättävää pitkätukkaista en kyllä toistaiseksi muista nähneeni, ja se asia tuskin tulee muuttumaan.
Kasvot, vaatteet ja vartalo herättävät ensimmäiseksi huomiota. Plussaa tulee kivasta hymystä, sopusuhtaisesta, sporttisesta olemuksesta ja tilanteenmukaisesta, tyylikkäästä pukeutumisesta.
Raittius, lippalakki, perse.