sain lyhythiuksisena enemmän huomiota miehiltä.
Nyt pitkillä hiuksilla se on vähentynyt huomattavasti.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:24"]Mahtavaa. Haluatko palkinnon?
[/quote]
En. Kunhan totesin.
Onhan negatiivinenkin huomio huomiota.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:24"]Mahtavaa. Haluatko palkinnon?
[/quote]
En tiedä päivittääkö tämä myöhässä, mutta kun avasin tämän ketjun olin ensimmäinen. Miten täällä voi olla jo kommentti, ellei se ole aloittajan oma.
Montako vuotta niiden hiusten kasvatus on kestänyt? 5 vuotta? Saattaa olla että parasta ennen -päiväyksesi meni siinä samalla :D
Vai oletko vielä jossain kasvatuksen välivaiheessa ja näytät toistaiseksi pääskysen pesältä?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:24"]Mahtavaa. Haluatko palkinnon?
[/quote]
En tiedä päivittääkö tämä myöhässä, mutta kun avasin tämän ketjun olin ensimmäinen. Miten täällä voi olla jo kommentti, ellei se ole aloittajan oma.
[/quote]
Ei oo mun oma :D
Ehkä erotuit massasta. Tai ehkä lyhyet vai sopivat sinulle paremmin.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:27"]Onhan negatiivinenkin huomio huomiota.
[/quote]
No mun mielestä negatiivista ei oo jos sanoo "en oo koskaan tykänny lyhyistä hiuksista naisella, mutta nuo sopii täydellisesti."
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:28"]Montako vuotta niiden hiusten kasvatus on kestänyt? 5 vuotta? Saattaa olla että parasta ennen -päiväyksesi meni siinä samalla :D
Vai oletko vielä jossain kasvatuksen välivaiheessa ja näytät toistaiseksi pääskysen pesältä?
[/quote]
Oon vuoden verran kasvattanu hiuksia ja ovat nyt olkapäiden alapuolelle ylettyvät.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:29"]Ehkä erotuit massasta. Tai ehkä lyhyet vai sopivat sinulle paremmin.
[/quote]
No itestä ainakin tuntu et lyhyet sopi paremmin.
Mullakin on pitkät hiukset, ihqun takkuiset ja tussu kasvaa leuassa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:24"]Mahtavaa. Haluatko palkinnon?
[/quote]
[/quote]
Juu ei oo aloittajan kommentti.
No eihän ne vielä sit mitkään pitkät ole.. Ja jos perustat tän tuohon yhteen kommenttiin tukastas, niin onhan se joo 1-0..
Minun hiuksiani ei ole koskaan leikattu, olen 16 vuotias tyttö. Huomasin että nämä rastat onkin aika cool thing.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:35"]No eihän ne vielä sit mitkään pitkät ole.. Ja jos perustat tän tuohon yhteen kommenttiin tukastas, niin onhan se joo 1-0..
[/quote]
Kyllä ne aika pitkät mun mielestä on. Siihen nähden, että mun hiukset oli vuosi sitten todella lyhyet. Ja tosiaan on näitä saksittu muutaman kerran.
Ja kyllä sitä muitakin kommentteja on tullut. Tuo jäi vaan mieleen kun oli oikeasti rehellinen kommentti hiuksista. Moni kehui myös erittäin kauniiksi kun olin lyhyt hiuksinen. Nyt harvemmin kuulee.
Mahtavaa. Haluatko palkinnon?