Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lyhyttukkaiset naiset vaativat hyväksyntää mutta paheksuvat itse kaljuja naisia?

Vierailija
23.07.2014 |

Niin miksi??? Miksi kaikkien pitää ymmärtää heitä että naisella voi olla lyhytkin tukka mutta ajatuskin kaljusta naisesta saa nämä samat lyhyttukat kirkumaan: "EI! EI! EI! Ei nainen saa olla kalju!!!".

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lyhty tukka voi olla naiselinen mutta kalju ei

Vierailija
2/14 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan sanonut niin. Enkä myöskään vaatinut hyväksyntää.

t. lyhyttukkainen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki sänkitukkaiset hyvännäköiset naiset automaattisesti lesboja, vai olisikohan minulla saumaa?

Vierailija
4/14 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen yhden lyhyttukkaisen naisen joka on aina kauhea marttyyri siitä jos joku pitää pitkää tukkaa naiselle sopivampana, mutta jaksaa kyllä itse aina valittaa jos jollakin naisella on liikaa lihaksia, poikamaiset vaatteet tms.

Vierailija
5/14 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju on kyllä naisellisempi. Tulee naisellinen kallonmuoto esiin.

Vierailija
6/14 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä hyväksyn kaljun, joillekin sopii tosi hyvin. Leikkaisin itsekin, mutta mulle se ei vaan sovi. On ollu tosi pitkään lyhyet hiukset ja pitkiä en kyllä haluaisi.

Kukin leikatkoon (tai olkoon leikkaamatta) sellaiset hiukset kun itse haluaa.

Vierailija
7/14 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:27"]Kalju on kyllä naisellisempi. Tulee naisellinen kallonmuoto esiin.

[/quote]

aina hiustyyli josta tunnistaa varmasti onko mies vai nainen...ja kauas

Vierailija
8/14 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lyhythiuksiset naiset tarvitsisivat "hyväksyntää"? Siis mitä ihmettä :DDD Tarvitsevatko pitkätukkaiset miehet myös sinun mielestäsi hyväksyntää?

Vierailija
9/14 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. t. Solumyrkkyä saanut syöpäpotilas

Vierailija
10/14 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. t. Solumyrkkyä saanut syöpäpotilas

Vierailija
11/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin? Kuka niin tekee, en minä ainakaan. Olen usein suunnitellut kaljua, ja piilokalju oli hiljattainkin, en tiedä sitten näin keski-ikäisenä siitä kokokaljusta enää...

Vierailija
12/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas yksi aivoton aloitus. Hahah, "lyhyttukkaiset naiset vaativat hyväksyntää mutta paheksuvat itse kaljuja naisia" voiko näin tyhmiä ihmisiä olla olemassa kuin ap...ihan oikeesti. BTW, kun olet tehnyt tuota empiiristä tutkimusta lyhythiuksista niin onko sulla asiantuntijan lausuntoa pitkähiuksisita naisista, niiden vaatimuksista ja paheksunnasta?

Vierailija
13/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin hassu aloitus että pakko kommentoida jotain :D Miksi lyhyttukkaiset naiset vaatisivat hyväksyntää? Keneltä? Ja oikein moniko lyhyttukkainen on paheksunut kaljua? Ihan luin lyhyttukkaisuus olisi vamma tai perversio.

Vierailija
14/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä oikein kirkuvat!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi