Rakastuin eron jälkeen exään uudelleen.
Erostanne on pian neljä kuukautta. Tuntuu, että rakkaus vain loppui, joten päätimme yhdessä erota. Mies sanoi asian ensin ääneen, mutta keskusteluamme se oli myös minusta järkevin vaihtoehto. Eron jälkeen viikon oli hyvin huojentunut ja helpottunut olo, vaikka toki harmitti ja olin pettynyt. Sen jälkeen on tuntunut, että olen rakastunut exänii syvemmin kuin koskaan. Ajattelen häntä ihan jatkuvasti ja mietin vain miten ihanaa meillä voisi olla yhdessä. Mietin myös jatkuvasti vain miten esitän miehelle ajatukseni yhteenpalusta.
Onko tällainen vaihe normaalia eron jälkeen vai mistä voi johtua? Puhuimme eroa tehdessä asioista, joista emme olleet koskaan puhuneet ja tuntuu, ettemme ole ikinä olleet niin läheisiä kuin eromme jälkeen. Help :(
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 06:01"]Sama juttu siit on jo yli viis vuotta ja tunteita on yhä. Se vaihtaa naista usein ku mä taas oon ollu sinkki melkeen kokoajan. Ps. Se jätti ilman selitystä
[/quote]
Niin ja siis olemme päätyneet pariin otteeseen vällyjenkin väliin. Tosin alkoholilla oli ainakin kerran osuutta asiaan
Sama juttu, paitsi tulin itse jätetyksi, toisen naisen takia.
Puhuttu enemmän kuin koskaan.
Kun tapasimme mieheni kanssa muutimme reilun kuukauden seurustelun jälkeen saman katon alle ja niinhän siinä kävi että parin vuoden yhdessäolon jälkeen mieheni ilmoitti ettei tiedä rakastaako minua enää ja muutti pois, vaadin sitä itse. Näimme silloin tällöin koiran hoidon ja pyykinpesun tiimoilta ja viiden kuukauden eron jälkeen mieheni kysyi että josko koitettaisi vielä ja nyt meillä on kolme lasta ja yhteistä elämää takana 8 ja puoli vuotta
Monesti eron jälkeen pystyy puhumaan rehellisemmin kun asuessa yhdessä. En tiedä miksi. Molempia vaivanneet ongelmat saadaan ratkaistua ja sitten ihmetellään miksi erottiin. Rakkaus ei kadonnut, ongelmat vaan kasvoivat niin suuriksi ettei kumpikaan pystynyt eikä nähnyt metsää puilta.
Suurin osa eroista taitaa johtua juuri kyvyttömyydestä puhua pohjia myöten.
Muistaakseni tuolle oli jokin psykologinen nimikin. Mutta mielestäni tuon vaiheen ei kuuluisi jatkua noin kauan...
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 11:09"]
Muistaakseni tuolle oli jokin psykologinen nimikin. Mutta mielestäni tuon vaiheen ei kuuluisi jatkua noin kauan...
[/quote]
Itse parikymppisenä kun erosin (täysin rakastuneena, miehen päätöksen takia), jäin roikkumaan rakkauden tunteeseen vuosiksi. Jälkikäteen olen miettinyt, miten typerä olinkaan. Maailma oli avoin kaikelle uudelle ja ihmeelliselle ja minä kaihosn sen rakkauden tunteen perään. Eikä se exäkään tehnyt asiaa helpoksi lähestymällä ja loitontumalla on-off.
Monet roikkuvat exäasään niin kauan kun hän löytääkin uuden. Tai löytää uuden itse. Sitten vasta alkaa kunnolla tajuamaan, kuinka lopullista se ero todellisuudessa onkaan.
Miksi ette aikanaan järjestänyt aikaa toisillenne?
Meillä kävi niin että erottiin 6 vuotta sitten koska tuli muutto eri paikkakunnille, kauaksi toisista. Asuimme siis yhdessä 2 vuotta. Rakastamme toisiamme järjettömän paljon ja ero oli molemmille äärimmäisen raskas. Eron jälkeen me molemmat elimme huonoissa suhteissa ja ikävöimme aika ajoin toisiamme. Nyt asutaan taas lähempänä ja löysimme toisemme uudelleen (toinen aloitti jatko opinnot). Muutamme varmasti yhteen mutta molemmille riittää tällä hetkellä että saamme olla yhdessä. Olo on meillä molemmilla sanoinkuvaamaton. Olemme niin onnellisia että se tarttuu jopa läheisiin ihmisiin koska tunne on niin suurta ja mahtavaa!!! Ps.Tällaista ei tapahdu edes elokuvissa.
Melko normaalia eron jälkeen. Se ei vielä kerro mitään siitä, olisiko teidän sittenkin syytä yrittää yhdessä. Osa eroprosessia voi olla ikävöidä kaikkea sitä hyvää, mitä suhteessa oli, ja siinä nostalgianpuuskassa usein unohtaa ne huonot jutut.
KUINKA TOI ENTISEN AVIOMENI TAKAISIN LOITSUJEN LAUTAJAN {PRIEST ADU} JA HÄNEN RAKKAUDEN UUDISTAMISLOITSUNSA AVULLA 7 PÄIVÄN SISÄLLÄ. LÄHETÄ HÄNELLE SÄHKÖPOSTI OSOITTEESEEN (PRIESTADU@GMAIL.COM)
Sama juttu siit on jo yli viis vuotta ja tunteita on yhä. Se vaihtaa naista usein ku mä taas oon ollu sinkki melkeen kokoajan. Ps. Se jätti ilman selitystä