Sara Forsberg eronnut! Kuka on yllättynyt?
http://m.iltalehti.fi/viihde/2014072318514047_vi.shtml
Minä en ainakaan tippaakaan. Sitoutuneet nuoret taas suhteessa...
Kommentit (24)
Markkina-arvoa ei ole olemassa. Jotenkin sokea rakkaus vaan aina loppuu, kun toisen status nousee.
Hyvänen aika! Eikö seurustelussa ole juuri ajatuksena se, että katsotaan, sovitaanko yhteen ja onko esim. molemmilla tarpeeksi samanlaiset toiveet sen mukaan, mitä halutaan tulevaisuudelta. Jos sitten todetaan, että toiveet poikkeavat liiaksi toisistaan, voidaan erota ennen kuin sitoudutaan pitemmälle. Vai pitäisikö teistä jokaisen sitoutua loppuelämäkseen sen ihmisen kanssa, jonka kanssa on seurustellut 20-vuotiaana?
Onko tämä uusi uutinen vai vanha uutinen? Joku väitti näin palstalla.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 04:17"]
No voi jestas teidän kanssanne. Kyseessä nuoret ihmiset. Kuinka moni TEISTÄ on naimisissa miehen kanssa jonka kanssa ehti parikymppisenä seurustella vuoden? Ja paljonko oli välimatkaa? Että ihanko Saran ja poikaystävän olisi pitänyt väkisellä seurustella maapallon toisella puolella asuvan ihmisen kanssa? Kuinka moni teistä tekee niin?
[/quote]
Mä olen löytänyt mieheni 21 vuotiaana ja hän oli 18 vuotias. Ups. On meillä mahtunut yhtä ja toista elämään ja maailmakin oli välissä puolivuotta ja sitten tuli lapsia ja sitten oli itämerivälissä... ja voi herramun jee, että yhä ollaan yhdessä ja rakastetaan toisiamme. 23 vuotta takana. Ehdittiin me intiassakin asua perheenä pari vuotta sitten.
Sattumia kyselit, tässä on semmonen. Enkä pois vaihtais. Jos rakkautta ei ole, niin eihän se kestä.