Ostin uuden puhelimen nuorelle lukiolaiselle Gigantista, kuoret ja lasit päälle mutta
Puhelinta ei ollutkaan heillä, vaan myyjä sanoi että n viikko kestää niin tulee tekstiviesti. Vanha puhelin on rikki, joten ajattelimme että näh, ehkä me viikko pärjätään, ollaan mökillä. Noh, nyt tuli viesti Gigantilta että arvioitu saapumisaika on elokuun 21.
Puhelin on siis maksettu. Mitä te tekisitte? Puhelinta tarvitaan heti, mutta viimeistään koulun alettua.
Kommentit (15)
Sellaista se gigantin kanssa on kun myyvät sellaista mitä heillä ei edes ole.
Kai vaihto-palautusoikeus alkaa vasta siitä päivästä kun tuote on toimitettu, eikä siitä milloin se on maksettu..
Onko kenellekään muulle käynyt näin??
Ihan sama mistä tilaan mutta kun alkaa tuo "oho ei meillä olekaan mutta saat kuukauden päästä" niin perun ostokseni välittömästi. Minä en ala odottelemaan sitä tuotetta jota on reteästi ilmoitettu olevan saatavilla varastosta.
Mä en osta kuin sellaisia tuotteita jotka saan heti mukaani.
Miksi et yksinkertaisesti peruuta tilausta ja osta kännykkää jostain muualta? Peruminen onnistuu varmasti, jos toimitusaika heittää noin paljon alkuperäisestä arviosta. Soita Gigantin asiakaspalveluun, niin asia selviää.
Älä soita maksulliseen numeroon gigantiin vaan laita sähkäri
Olet yhteydessä liikkeeseen ja perut kaupan tai vaadit vastaavaa tilalle.
Siksi käyn kaupassa, enkä tilaa mitään netistä. En etenkään, jos on kiire.
Toisen nuoren iphone keväällä tuli luvatussa viikossa, joten en epäillyt tuota viikon toimitusviivettä.
Nyt harmittaa, sillä tämä malli oli hinta-lastusuhteeltaan erinomainen.
Onhan tuo sopimusrike. Soitto asiakaspalveluun ja rahat takaisin.
Mulla on viime aikoina aina käynyt Gigantin kanssa noin. Meen mitä vain sieltä hakemaan, niin ei sitä ookaan myymälässä. Jotain ihan perustuotteita siis.
Sitte taas jos meen Poweriin, niin ne haluaa joka ikisestä usb-tikustakin tai pienestä kaapelista "tehdä kuitin" eli lisämyydä jonkun palvelun mulle.
Ainoa kunnon elektroniikkakauppa taitaa olla enää Verkkokauppa, mutta se on niin kaukana ja ankealla paikalla, ettei sinne huvita mennä.
Vaatisin toista mallia, kalliimpaa, tilalle.