Mies tuijottaa - onko merkki kiinnostuksesta?
Olen huomannut, että eräs mies työpaikalla, jota en tunne kovinkaan hyvin, jää usein tuijottamaan minua. Siis huomaan hänet ja hän katsoo minuun. Käännän katseeni pois ja kohta käännän takaisin - ja mies tuijottaa yhä! En ole itse kiinnostunut hänestä, mutta mietityttää tilanne, koska minulle ei ole ennen käynyt näin. Siis toki miehet ovat olleet ihastuneita ja katselleet aiemminkin, mutta ei tällä tavalla. Ihan kuin hän olisi jotenkin lumoutunut ja sanaton 😃
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä akoille ihmeen tärkeää tuo miesten huomio.
Ha ukoilleko ei sitten naisten huomio merkkaa mitään? Lol. Väitän, että kaikista suurimmat asiat syntyvät tässäkin maailmassa, koska mies haluaa tehdä vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen
Moniko ukko kyselee keskustelupalstoilla, että onkohan tuo muija mahdollisesti kiinnostunut, kun vilkaisi minua?
Vilkaisu onkin eri asia kuin jäädä tuijottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, vastauksista päätellen kaikilla ei ole lähtenyt sunnuntai ihan kauhean mukavasti liikkeelle. Sanoisin, että luota vaistoosi.
Ei vaan aina jaksaa hämmästyttää nuo miehistä riippuvaiset naisparat.
Eikö nimenomaan nämä tuijottavat miehet ole riippuvaisia naisista?
Vierailija kirjoitti:
Haluis rakastella sun kanssa, mutta tietää että mahdoton ajatus, niin jäätyy.
No tietenkin! Suuret on luulot.
🤣🤣🤣
Saattaa olla likinäköinen. Arvailee onko siellä joku.
Ainakin jotain tuntemuksia on kun tuijottaa.
Itse kattelen naamoja ja annan silmien vaeltaa, välillä katson hieman pidempään. Välillä katseet kohtaa useamman kerran sattumalta tai huomaan että joku katsoo ja katson takas.
Toistaiseksi ketään ei ole tullut juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jotain tuntemuksia on kun tuijottaa.
No ei välttämättä. Saattaa tuijottaa ihan nollat taulussa.
En tiedä, mutta ainakin monella mammalla on kateutta apta kohtaan näistä hassuista selityksistä päätellen, joiden kaikkien viesti on sama: kukaan ei todellakaan ole sinusta, Ap, kiinnostunut!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ainakin monella mammalla on kateutta apta kohtaan näistä hassuista selityksistä päätellen, joiden kaikkien viesti on sama: kukaan ei todellakaan ole sinusta, Ap, kiinnostunut!
Aivan, sama juttu se on aina. Ja kohta tulee joku sanomaan että ap "kuvittelee" olevansa jotenkin erityinen ja "lumihiutale".
XD
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaa tuijottaa senkin takia, että osaa olla onnellinen, ettei hänellä ole moista rämemajavaa riesanaan.
hymyilee katsoessaan ja miettii iloisena, kuinka upeaa elämä on, kun ei koskaan sekaantunut ap:seen
Miehet eivät kaikki ole samanlaisia. Joku saattaa tuijottaa kiinnostuksesta, toinen uteliaisuudesta, kolmas ihan muuten vain. Ei palstalta saa vastausta siihen, miksi joku yksilö toimii tietyllä tavalla. Vain sen voi sanoa, että tuijottaminen ei todellakaan ole varma merkki kiinnostuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaa tuijottaa senkin takia, että osaa olla onnellinen, ettei hänellä ole moista rämemajavaa riesanaan.
hymyilee katsoessaan ja miettii iloisena, kuinka upeaa elämä on, kun ei koskaan sekaantunut ap:seen
Te siis tunnette ap:n henkilökohtaisesti? Vai oletteko stalkkereita?
Siinä tapauksessa taitaa olla ihan siellä omassa päässä vikaa.
"-Liittyy keskusteluun, väittää tietävänsä asioita mitä ei mitenkään voi vieraasta ihmisestä tietää." - Olette todella harhaisia.
Miehillä nyt ei ole yleisesti ottaen mitään tapoja ja tuijottaa toljottavat miten sattuu.
Jos ulkonäössäsi ei ole mitään erityisen outoa niin luultavasti on kiinnostunut. Tietysti joskus toista ihmistä saattaa vahingossa jäädä töllöttämään, mutta useamman kerran toistuva pitkä katse yleensä merkitsee, että sinussa on joko jotakin outoa/huomiotaherättävää tai sitten kiinnostavaa.
Joillakin silmät harittaa eikä pysty katsomaan kohteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen kokemus. Olen saanut miehen kiinni mm tuijottamassa takapuoltani.
Minusta miehellä oli samanlainen ilme kuin eräällä toisella tuijottajalla - tuijotus ja suu hieman auki. Onko tämä joku juttu :D
Tämä mies ei tuijota takapuoltani vaan silmiä. Ja kerran ymeräusdä juhlissa tuijotti myös rintoihini, kun minulla oli hieman avonainen paita. Mutta tuo tyyli on sama: suu auki tuijotus siis!
Ap
Millainen juhla on ymeräusdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, sama juttu se on aina. Ja kohta tulee joku sanomaan että ap "kuvittelee" olevansa jotenkin erityinen ja "lumihiutale".
XD
Mun mielestä kaikki ihmiset on erityisiä ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen kokemus. Olen saanut miehen kiinni mm tuijottamassa takapuoltani.
Minusta miehellä oli samanlainen ilme kuin eräällä toisella tuijottajalla - tuijotus ja suu hieman auki. Onko tämä joku juttu :D
Tämä mies ei tuijota takapuoltani vaan silmiä. Ja kerran ymeräusdä juhlissa tuijotti myös rintoihini, kun minulla oli hieman avonainen paita. Mutta tuo tyyli on sama: suu auki tuijotus siis!
Ap
Millainen juhla on ymeräusdä?
No jotain negatiivista oli pakko löytää. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väpättääkö ylähuuli? Jos näin, niin on kiinnostunut, mutta todennäköisesti myös s eksuaalirikollinen.
Tai kameli.
Tai uroskoira haisteltuaan narttukoiran pissoja.
Haluis rakastella sun kanssa, mutta tietää että mahdoton ajatus, niin jäätyy.