Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuijottaa - onko merkki kiinnostuksesta?

Vierailija
18.07.2021 |

Olen huomannut, että eräs mies työpaikalla, jota en tunne kovinkaan hyvin, jää usein tuijottamaan minua. Siis huomaan hänet ja hän katsoo minuun. Käännän katseeni pois ja kohta käännän takaisin - ja mies tuijottaa yhä! En ole itse kiinnostunut hänestä, mutta mietityttää tilanne, koska minulle ei ole ennen käynyt näin. Siis toki miehet ovat olleet ihastuneita ja katselleet aiemminkin, mutta ei tällä tavalla. Ihan kuin hän olisi jotenkin lumoutunut ja sanaton 😃

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin väliä?! Jospa se on kännissä ja silmät seisoo päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla myös halveksuntaa.

Vierailija
4/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Voi automaatiolla tuijottaa ja voi olla kiinnostunut, mutta ei välttämättä itse tiedosta, että haluaisi mitään. Siis toljottaa vaan.

Vierailija
5/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, vastauksista päätellen kaikilla ei ole lähtenyt sunnuntai ihan kauhean mukavasti liikkeelle. Sanoisin, että luota vaistoosi.

Vierailija
6/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän moukkamaista töllöttää noin.

Vierailija
7/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valuuko kuola?

Vierailija
8/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha, tiedän erään varatun miehen, joka osoittaa kiinnostuksensa toljottamalla suu auki. Se on aika hirveää, miten se kuvittelee että sellainen saisi naisen innostumaan!?

Vierailija
9/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos joskus menisit sen luo ja kysyisit, onko sinussa jotain outoa kun se koko ajan tuijottaa?

Vierailija
10/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kokemus. Olen saanut miehen kiinni mm tuijottamassa takapuoltani.

Minusta miehellä oli samanlainen ilme kuin eräällä toisella tuijottajalla - tuijotus ja suu hieman auki. Onko tämä joku juttu :D

Vierailija
11/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä akoille ihmeen tärkeää tuo miesten huomio.

Vierailija
12/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen kokemus. Olen saanut miehen kiinni mm tuijottamassa takapuoltani.

Minusta miehellä oli samanlainen ilme kuin eräällä toisella tuijottajalla - tuijotus ja suu hieman auki. Onko tämä joku juttu :D

Tämä mies ei tuijota takapuoltani vaan silmiä. Ja kerran ymeräusdä juhlissa tuijotti myös rintoihini, kun minulla oli hieman avonainen paita. Mutta tuo tyyli on sama: suu auki tuijotus siis!

Ap

Vierailija
13/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kiinnostunut, mutta itse en ainakaan olisi kiinnostunut tuollaisesta töllöttäjästä. Kyllä ihastunut mieskin osaa vähän käytöstään kontrolloida, jos ei ihan tollo ole.

Vierailija
14/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väpättääkö ylähuuli? Jos näin, niin on kiinnostunut, mutta todennäköisesti myös s eksuaalirikollinen.

Vierailija
15/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, vastauksista päätellen kaikilla ei ole lähtenyt sunnuntai ihan kauhean mukavasti liikkeelle. Sanoisin, että luota vaistoosi.

Ei vaan aina jaksaa hämmästyttää nuo miehistä riippuvaiset naisparat.

Vierailija
16/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ha ukoilleko ei sitten naisten huomio merkkaa mitään? Lol. Väitän, että kaikista suurimmat asiat syntyvät tässäkin maailmassa, koska mies haluaa tehdä vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen

Vierailija
17/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väpättääkö ylähuuli? Jos näin, niin on kiinnostunut, mutta todennäköisesti myös s eksuaalirikollinen.

Tai kameli.

Vierailija
18/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästä tuijotuksesta ei pysty varmuudella päättelemään mitään. Sitten tiedät jos tulee kertomaan kiinnostuksestaan. Tai oikeastaan et sittenkään, sillä joku saattaa sanoa olevansa kiinnostunut vaikkei olisi.

Vierailija
19/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ha ukoilleko ei sitten naisten huomio merkkaa mitään? Lol. Väitän, että kaikista suurimmat asiat syntyvät tässäkin maailmassa, koska mies haluaa tehdä vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen

Moniko ukko kyselee keskustelupalstoilla, että onkohan tuo muija mahdollisesti kiinnostunut, kun vilkaisi minua?

Vierailija
20/42 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa tuijottaa senkin takia, että osaa olla onnellinen, ettei hänellä ole moista rämemajavaa riesanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän