Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei pääse nauttimaan kesästä kun pitää olla töissä?

Vierailija
23.07.2014 |

Tarvitsen vertaistukea kun ärsyttää :( koko kesän ollu töissä ja tämäkin viikko pelkkää iltavuoroa, kotona oon kahdeksan aikoihin illalla. Haluaisin rannalle ja vaan olemaan auringossa. Kesälomaa saan pitää 2vko elokuun lopussa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaikki muut ovat lomalla, selvä, ei helpota oloa :D

Masentunut AP

Vierailija
2/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ei haittaa muuten, mutta töissä on kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten voi mennä rannalle ennen töitä? Tai sitten heti töiden jälkeen käyt pulahtamassa?

Vierailija
4/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloput?

Vierailija
5/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin aamulla rannalle mutta koen aika veemäiseksi sen, että ensin pitäisi herätä tosi aikaisin ja rannalta tulla takaisin kotiin suihkuun ja laittautumaan. Mulla on tunnin työmatka :( Viikonloppuina tottakai menen aina ulos nauttimaan kun en ole töissä. Mutta nyt näinä huippuhelteinä olisi ihanaa lokoilla rannalla rauhassa ilman kiirettä. 

Pitää toivoa että lämmintä säätä riittäisi vielä sinne elokuun loppuunkin.

AP

Vierailija
6/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla sentäs on loma, edes elokuussa, joten älä viitsi valittaa.

Vierailija
7/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös! Ei edes lomaa tiedossa kun nyt täytyy painaa duunia että pystyy taas syksyllä maksamaan opiskelut (asun ulkomailla). Oon myös aina kaikki viikonloput töissä :/ mutta vapaapäivistä nautin kyllä täysin siemauksin!

Vierailija
8/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sentään viikonloput vapaana ja loma ja aamut vapaana

Vierailija
9/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin. Ärsyttää olla vielä asiakaspalvelutyössä, jossa ihmiset kommentoi säätä koko ajan. Sitten joku sanoi "sinä et taida olla paljon auringossa ollut". Kassalla kun ei pahemmin rusketu... Teen eniten iltavuoroja ja lauantaita....

Vierailija
10/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on täynnä valintoja. Itse pidän lomat vasta syksyllä ja ihan omasta halusta. Kyllä sitä kerkiää kesästä nauttimaan vaikka töissä käy

Vierailija
11/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma vasta kun koulu alkaa. Sisällä töissä nökötän klo 7.45-15.30. Kotona vasta 16.30 aikaan, sit jotain ruokaa jne. Ei sen jälkeen enää rannalle lähdetä kun ei siel aurinkokaan ei enää paista.

Vierailija
12/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi nauttia sairastelun takia, enkä voi nauttia syksytäkään, enkä joulusta tai talvesta tai ensi kesästä tai mistään tällä menolla.

Vierailija
13/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon töissä 10-17 eikä haittaa yhtään! Hyvin paistaa vielä illallakin ja joka ilta on lähdetty rannalle pulikoimaan. Enkä tod mitään ruokaa ala heti laittaa vaan teen ruuan vasta kympin maissa, sitä syödään siis seuraavana päivänä silloin viideltä. Töissäkin on kivaa, lepposa meininki ku esimies on lomalla ja asiakkaita vähän.

Vierailija
14/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä toukokuun alusta elokuun loppuun 6:45-15:30. Ei päivääkään lomaa. Koulua talvet. Kouluajan iltaisin, vknloppuisin ja lomina töissä. Have fun life vaan, ootan jo eläkkeelle pääsyä.

Vierailija
15/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:52"]

Töissä toukokuun alusta elokuun loppuun 6:45-15:30. Ei päivääkään lomaa. Koulua talvet. Kouluajan iltaisin, vknloppuisin ja lomina töissä. Have fun life vaan, ootan jo eläkkeelle pääsyä.

[/quote]

Tämähän on juuri tätä ihanata opiskelijaelämää... :)

Vierailija
16/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole onnellinen siitä, että sinulla on työ, kaikilla ei tod. ole vaikka haluavaisivatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi