Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnitelkaa mulle kolmen ruokalajin päivällinen yhdelle, kun pitäisi päästä kohtuullisilla kaloreilla

Vierailija
17.07.2021 |

Olen ajatellut pääruoaksi yrttipäällysteistä uunilohta ja jotain kasviksia. Mutta mikä olisi jälkkäri? Juhlisin omia synttäreitäni, mutta ei ole kenen kanssa juhlia. Juustokakut on herkkua, mutta ne on liian kaloripitoisia. Enkä haluaisi leipoa mitään, mitä tulee myöhemmin syötyä liikaa. Mitä tekisin itselle tai ostaisin kaupasta? Salaatti kuulostaa tylsältä, sienikeitto on hyvää vain jos siinä on kermaa ja se on silloin liian raskasta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis salaatti tai sienikeitto alkuruokana on yleisiä, ne olen hylännyt. 

Vierailija
2/11 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkkäriksi kermavaahtoa ja mansikoita. Alkuruuaksi vaikka kurkkukeittoa.

Vierailija
4/11 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siika ei ole niin rasvaista. Keitetty tai grillattu parsa sopii sen kanssa hyvin. Perunat kaveriksi, mutta laihduttajan ei tartte niitä syödä.

Alkuun kylmä kurkkukeitto.

Jälkkäriksi marjat. Osta jäätelö vieraille ja jätä se itse syömättä.

Vierailija
5/11 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäsalaatti jälkkäriksi? Tai kauniisti tehty sorbettiannos? Kumpikaan ei kaipaa sokeria.

Alkuun sitten vaikka lämmin vihannespitoinen annos, jossa patonkia tmv., vaikka toisaalta itse söisin mieluummin salaatin tai keiton...

Vierailija
6/11 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Alkupalat tuorekurkkuviipaleita.  Sitten se kala, voi jättää poiskin ja laittaa vain ne kasvikset. Jälkkäriksi sokeriton mehusorbetti tai pikkukahvi. Vaihtoehtoisesti mene ulos kasvisravintolaan valitsemaan.

Vierailija
7/11 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siika ei ole niin rasvaista. Keitetty tai grillattu parsa sopii sen kanssa hyvin. Perunat kaveriksi, mutta laihduttajan ei tartte niitä syödä.

Alkuun kylmä kurkkukeitto.

Jälkkäriksi marjat. Osta jäätelö vieraille ja jätä se itse syömättä.

Luitko edes aloitusta?

Vierailija
8/11 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kakut ja syö mansikoita jälkkäriksi. Varhaiskaali on kaloriköyhää ja siitä saa herkullisen coleslawn, pääruokana höyrytettynä tai grillattuna. Kevyttä kalaa voipaperissa kypsennettynä - a vot!

Vierailija
9/11 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmäsalaatti jälkkäriksi? Tai kauniisti tehty sorbettiannos? Kumpikaan ei kaipaa sokeria.

Alkuun sitten vaikka lämmin vihannespitoinen annos, jossa patonkia tmv., vaikka toisaalta itse söisin mieluummin salaatin tai keiton...

Ei varmaan kaipaakaan sokeria, kun ne on jo itsessään täynnä sitä.

Vierailija
10/11 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin kylmä keitto alkuun kuten vichysoisse, kurkkukeitto tai gazpacho. Sorbetti jälkkäriksi on hyvä idea. Kokeile esimerkiksi vesimelonisorbettia. Se kannattaa makeuttaa esimerkiksi stevialla, jolloin se on todella kevyttä.

Vierailija
11/11 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ongelma kakussa on, että sitä syö myöhemmin liikaa niin tee mukikakku? Vai onko liian ei-fiiniä synttäreille? Onneksi olkoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan