Oletko harrastanut humalassa seksiä ja kokenut seuraavana päivänä suurta morkkista?
Kun olet herännyt seuraavana päivänä kännin haihduttua sen toisen vierestä ja katsonut, että miten hemmetissä saatoin tuon kanssa jatkoille lähteä?
Kommentit (19)
Olen ja ei ollut morkkista. Naisella oli morkkis, kun petti miestään. Valitteli pyllykipua jne. Vedin joka reiän herrasmiehenä. En saanut aaumulla seksiä enää. Mutta ei haittaa.
Joo, joskus nuorempana kunnon kreisibailausillan jälkeen.
Joko kuudes r ilmoitus syntyy juuri näistä tilanteista eli on perätön.
Tämä koko seksimorkkis on sairaiden miesten keksintöä. Sillä voidaan kuitata raiskaus ja hyväksikäyttö.
En. En ole koskaan niin humalassa, että tekisin jotain, mitä pitäisi katua myöhemmin. Enkä harrasta yhden illan juttuja myöskään.
Minulle humalassa sekstailu ei ole harrastus, vaan työ. Ja en ole kokenut morkkista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko seksimorkkis on sairaiden miesten keksintöä. Sillä voidaan kuitata raiskaus ja hyväksikäyttö.
Niin, että vain mies on vastuussa siitä, että känni-illan jälkeen kaksi aikuista ihmistä harrastaa keskenään seksiä xD
Feministinaisen pettämätön logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Minä niin vihaan teitä naisia, jotka kylväätte tätä uhri asennetta.
N56
Vierailija kirjoitti:
En. En ole koskaan niin humalassa, että tekisin jotain, mitä pitäisi katua myöhemmin. Enkä harrasta yhden illan juttuja myöskään.
Noin kovasti kieltäjältä löytyy varmaan joku mehukas juttu. Itellä on muutamia kaduttaa ja morkkis kertoja. Pahinta jos omassa kämpässä niin miten tuon naisen saa ulos?
En. Aina känniseksi-illan jälkeen on maittanut krapulapano.
Yleensä miehellä on syytä kauhistua seuraavana aamuna, kun naisella on meikit levinneet naamalle ja sitten kun käy vessa pesemässä ne pois, niin alta paljastuu aikamoinen korppikotka.
Onhan niitä tapahtunut nuoruudessa, mutta nyt on hyvä kun on oma kulta.
Ei tarvi enää lähteä örvelöimään mihinkään, vaan sekoillaan vain keskenään 🙂.
N40
Sattuuhan näitä vieläkin. Nyt viikonloppuna tuli vähän oltua juurikin varmaan liikaviinin vuoksi ylirohkea. Aamulla vähän hävetti, että mitähän ajattelee, ei nyt sentään morkkis mutta nolotti kumminkin. Oltiin kyläilemässä tuttavaparin möksällä. Suostuin yllytyksestä pesuemännäksi vuorollaan kaikille ja lopulta meni käsipeliksi isäntäparin miehen kanssa, hänellä ihan 'loppuun' asti.
Sattuuhan näitä välillä. Menee kyllä ohi ja ens kerralla koittaa olla järkevämpi
Kyllä kun aamulla selvisi, että äitiä ja tytärtä olin ......
Lähes joka vkl,näin parikymppisenä tuota vanhempaa +30v sutturaa saa painaa minkä jaksaa. Varsikin tukevat perheenäidit kuin karkkeja poimisi,illan nautinto on sitte aamun kauhistus kun turvonneita "puumia" makaa sängysä
En