Meidän 3 päivän ostokset (20e lidlissä) saa haukkua
Ja perhekoko siis 2 aikuista.
Vaalea ja tumma leipä.
Tomaattia ja kurkkua, pussi uusia pottuja
Pala saunapalvea, 400g goudajuustoa
Maito, jugu litra ja 4 vanukasta
2 tuoremehua
Pakastevihanneksia ja hernemaissipaprika
Pakastekala, nakkipaketti ja kevyt jauheliha
Voi olla että unohdin jotain, mutta näillä mennään ainakin perjantaille.
Teen siis jauhelihakastikkeen ja perunat, nakkikeiton, uunikalan ja pasta carbonaran.
Mielestäni ihan hyvät ostokset. Kaapissa oli siis kermaa, porkkanaa, ananasta, kahvia ja muita perustarvikkeita.
Kommentit (22)
Mistä se carbonara tehdään? Pekoni tais jäädä sinne Lidliin.
Nakkeja en voi ymmärtää, mielummin vaikka siitä jauhelihasta tai kalasta keitto. Enkä myöskään vihannespuolta, laitan itse aina tuoreita vihanneksia salaatiksi ruuan kylkeen jne.
Tosi hyvä lista! Meitäkin on kaksi aikuista, hyvin pärjättäisiin noilla. Mehut ja vanukkaat olisivat meillä vaihtuneet esim. Katkarapuihin ja pastaan tai tonnikalan, tomaattimurskan ja juustoraasteeseen, eli viikon listalla olisi ollut yksi pastaruokien ja ehkä pizzaa!
Miksi tähän aikaan vuodessa pakastevihanneksia?
Mitäs haukkumista tuossa on, ihan hyvät ostokset.
Joku ravitsemusnatsi tulee kohta huutamaan, että v..., mitä paskaa, mutta ihan hyvältä tuo minusta kuulostaa. :)
Nyt se ravitsemusnatsi jo ilmaantui. :D
Jauhelihakastike ja perunat eivät sovi yhteen.
Minusta tuo näyttää ihan hyvälle. Ruoatkin olet jo suunnitellut valmiiksi. Ota vielä miehesi mukaan kokkailuun niin hyvää tulee.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:27"]
[/quote]
Anteeksi kuinka? Mä olen yli 40 vuotta syönyt jauhelihakastiketta keitetyillä perunoilla, tarjonnut omalle perheellenikin ja nyt mä kuulen et seKIN on väärin?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:27"]
[/quote]
Miksi ei? Sehän on juuri se perinteisin tapa syödä jauhelihakastiketta.
En hauku, päinvastoin. Itse käyn myös lidlissä.Olen pienituloinen yksineläjä ja ostan sieltä, missä on edullisinta. Saa haukkua, mutta pidän lidlin tuotteista.
Muuten ihan hyvältä näyttää, mutta itsekin ihmettelen noita pakastevihanneksia! Tähän aikaan vuodesta kasvikset on niin edullisia, että niitä sieltä kaupasta kotiin kannattaa kantaa :))
No mekin käydään lidlissä, edelleen.
T: se jonka mahaa runnottiin kärryjen aisalla.
Mitä järkeä näissä ruokaostosketjuissa on?
Minä taas ymmärrän pakastevihannekset. Jos ruokalajiin pitää ostaa montaa sorttia sitä tätä tuota kaalia ja perunaa ja porkkanaa niin hinta nousee tietysti.
t. Köyhä opiskelija
Palvea kuulostaa oudolta. Siis toi taivutusmuoto..
Lidl on paras ja edullisin:-)