Lapsi itsee, kun tänä kesänä ei ole päässyt uimaan.
Olen yh ja läski. täältä olen oppinut, että läskeillä ei ole asiaa yleisille paikoille. Niinpä tilataan nettikaupasta ruokakin kotiin. Työt teen etätöinä, kun se kerranniin onnistuu.
laihtuminen ei oikein onnistu, kun ei uskalla ovesta ulos astua :(
Kommentit (25)
No Pakkoko sun on uida? Mäkään en kehtaa olla biksuissa julkisilla rannoilla (166cm ja 77kg), mutta olen silti käyttänyt lapsia uimassa. Olen kuitenkin viikko sitten aloittanut laihdutuksen (-2kg lähtenyt), ja ensi kesänä aijon olla siinä kunnossa että voin itsekin uida.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:00"]
Näillä helteillä ei ole päässyt uimaan???? :( Kyttää millon rannalla ei oo muita jos ei muuten onnistu.
[/quote]
Mutta silloin pitäisi mennä ulos asunnosta ja joku läskien näkemiseen tukehtuja kuolee.
En halua, että kukaankuolee vuokseni. Aina en ole ollut läski. Minut raiskattiin ex- miehen veljen toimesta ja sen jälkeen en uskaltanut kodistani lähteä. Se tietysti vaikutti siihen, että alkoi lihomaan, kun ei voinut liikkua kuten ennen.
Tiedän kuitenkin, että vika on minun, oli syy mikä tahansa. Läski, mikä läski.
Ajattele hyvä ihminen sitä lastasi, äläkä muita ihmisiä!!!! Suututtaa, että ei lapsen takia voi ulos, saatika rannalle lähteä. Rupea arvostamaan sitä lastasi ja menet nyt sen ehdoilla vaikka seuraavan viikon, hyvität vähän kun hellettäkin vielä on.
T. toinen läskimooses, joka hyllytteli tänäänkin lantioläskejään rannalla muiden kiusana, mutta lapsilla oli kivaa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:02"]
No Pakkoko sun on uida? Mäkään en kehtaa olla biksuissa julkisilla rannoilla (166cm ja 77kg), mutta olen silti käyttänyt lapsia uimassa. Olen kuitenkin viikko sitten aloittanut laihdutuksen (-2kg lähtenyt), ja ensi kesänä aijon olla siinä kunnossa että voin itsekin uida.
[/quote]
Pakkohan se on sinne rannalle mennä. En jaksa olla tämööilellä kuumuudella pitkissä housuissa ja pitkähihaisessa paidassa. Tänäänkin on täällä haukuttu moneen kertaan läskejä, kun helleasuissa ovat.
Elämä on todellakin ollut helvettiä viimeiset 2-3 vuotta.
Jos oikeasti on noin vaikeaa ettei voi poistua kotoa niin anna lapsi huostaan ja mene hoitoon!
Jos nyt et jostain luonnonoikusta olekaan provo, vaan tarinasi on totta - ole hyvä ja soita jonnekin kriisipuhelimeen tai neuvolaan (en tiedä, ovatko ne kesällä auki, minulla ei ole lapsia).
Ei nimittäin ole tervettä, eikä lapselle terveellistä, jos hän elää neljän seinän sisällä vain siksi, ettet sinä uskalla mennä ulos. Ajattele lapsesi hyvinvointia. Kukaan tällä pallolla ei ole läskin näkemiseen kuollut, voin vakuuttaa. Herranjestas sentään.
Vitonen vielä: Jopa uin itsekin, ei minua haittaa jis jollekin tulee paha mieli mun läskeistä! Itsepähän ne kannan, ei tarvii katsoa jis ei miellytä ;)
Kannattaa varmaan lopettaa palstalla käyminen jos nuppi siitä noin pahasti sekoaa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:08"]
Jos nyt et jostain luonnonoikusta olekaan provo, vaan tarinasi on totta - ole hyvä ja soita jonnekin kriisipuhelimeen tai neuvolaan (en tiedä, ovatko ne kesällä auki, minulla ei ole lapsia).
Ei nimittäin ole tervettä, eikä lapselle terveellistä, jos hän elää neljän seinän sisällä vain siksi, ettet sinä uskalla mennä ulos. Ajattele lapsesi hyvinvointia. Kukaan tällä pallolla ei ole läskin näkemiseen kuollut, voin vakuuttaa. Herranjestas sentään.
[/quote]
Lapsi käy kyllä ulkona leikkimässä yms. On jo sen ikäinen, että lähialueilla saa ilman aikuista olla. uimaan ei voi mennä yksin.
laskepa vaan, että kuinka monta läskien ulkonäköhaukuntaketjua on tänäänkin av:lla ollut? Kyllä se vain on totta, että jotkut kärsivät niistä lihavien näkemisistä.
Ja sitten se, että lasta täytyy varjella, ettei muut kiusaisi häntä, kun hänellä on niin lihava äiti. että parempi on niin kuin täällä on neuvottu, että pysyy pois sieltä, missä on ihmisiä.
Päästä se lapsi sieltä helvetistä mitä kerrot elämäsi olevan :(
Hyvä! Läskit ja niiden läskiytyvät wt-lapset pysykööt sisällä, että ihanilla hoikilla ei yrjö lennä. Ihana, kun joku läski ymmärtää!
Voi helvetin vittu teidän kanssa. :D tottakai läskit saavat olla rannalla uimassa ja muutenkin ulkona aivan kuten muutki ihmiset. Nyt vähän asennemuutosta, ärsyttää teidän kaltaset läskit jotka vaan valittaa itsestään.
Haistakaa akat jo vittu! Minulla on laaja-alainen psoriaasi, mistä huolimatta menen lasten kanssa rannalle ja uin itsekin. Ihmiset selvästi tuijottavat, mutta hekin saavat puolestani haistaa you know what.
Ja millaisen maailmankuvan lapsesi saa? Vai luuletko ettei tajua mistä kyse?
Tämä palsta on täynnä tunnevammaisia ihmisiä, jotka haukkuvat toisia milloin mistäkin syystä. Toisten, etenkin tuntemattomien leimaaminen tällä tavalla ei kieli muusta kuin todella huonosta itsetunnosta. Nämä ihmiset vain yrittävät projisoida oman pahan olonsa johonkin toiseen. Ei tervettä ihmistä haittaa onko ranta täynnä laihoja, läskejä, hujoppeja tai kääpiöitä. Terveen itsetunnon omaava ihminen ei järkyty toisten painosta, vaatteista, elämäntavoista, uskonnosta tai nimivalinnoista niin, että toisia pitäisi ryhtyä haukkumaan. Kaikilla on oikeus elää ihmisarvoista elämää ja tehdä omia valintojaan.
En minäkään ole kaikkien kanssa samaa mieltä, en tekisi samoja valintoja enkä haluaisi vaihtaa paikkoja kaikkien kanssa. Mutta ei se sitä tarkoita, että kanssani toisin ajattelevat olisivat mitenkään viallisia. Jokaisella on oma tarinansa, omat kipupisteensä. Voin kertoa, että suurin osa niistä hoikista ja normaalipainoisista bikinileideistä siellä rannalla on myös jollain tapaa onneton. On näkymätön syömishäiriö. Tai masennus. Tai lapsettomuus. Tai salaa haluaisi vaihtaa sukupuolta. Tai eroon riippuvuudestaan. Eivät terveet ihmiset ehdi toisten läskin taikka lihaksen määrään keskittymään omilta murheiltaan.
En mäkään mee rannalle, lapset polskikoot suihkussa.. mitäs haukuitte läskiksi!
Eikö lapsi voisi mennä kaverinperheen mukaan jos äiti on noin rajoittunut?
Sinne vaan, mitä väliä.
Itse ainakin käyn lapsen kanssa uimassa. Siinähän tuijotatte, ei haittaa.
t. 160cm/105kg
Näillä helteillä ei ole päässyt uimaan???? :( Kyttää millon rannalla ei oo muita jos ei muuten onnistu.