Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi ja miten?
Itse olin 15-vuotias ja harrastin seksiä rippileirillä pojan kanssa, johon olin ihastunut...
Kommentit (39)
14v silloiselle poikaystävälle, hän oli 16v. Oli kummankin eka kerta
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:08"]Älkääs nyt nussiko pilkkua.
[/quote]
Joskus alle kouluikäisenä, pilkkua nussimalla.
16-v., yhdynnässä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:20"]Sympatiat teille jotka on raiskattu<3
Itse en ehkä tuossa tilanteesaa ajattelisi että se oli mun eka kerta vaikka seksiähän sekin oli, eka kerta oli se missä oli suostuvainen ja itse henkisesti mukana:)
[/quote]
Immenkalvo on silti mennyttä = neitsyys mennyt.
22-vuotiaana nykyiselle puolisolle. Nyt 26v.
20- tai 21-vuotiaana, ensimmäisen poikakaverini kanssa. Miksikö en ole varma. Koska poika painosti ja yritti monta kertaa, minä vastustelin, ja verta tuli kolmesti. Että siksi en tiedä milloin sitten. Väärä mies, se olisi pitänyt ymmärtää, mutta en ymmärtänyt. Läheisyyden tarve oli niin kova, että aina menin siihen halpaan, että hän muka jättäisi minut rauhaan ja nukuttaisiin vain vierekkäin. Eli tavallaan on raiskattu, mutta myönnän oman tyhmyyteni tässä, kun suostuin kerta kerran jälkeen... Ainoa lohtuni on se, että tyyppi oli itsekin neitsyt. Se tuntuu vähän paremmalta kun jos olisi ollut kyseessä joku häikäilemätön naistenkaataja. Se vain harmitti, että paljon parempi mies oli yrittänyt tulla väliimme jo pitkään, mutta tajusin vaihtaa parempaan vasta kuukausien kuluttua. Uskon, että hänen kanssaan kokemus olisi ollut kaikin tavoin hienompi eikä niin kivulias.
13-vuotiaana, itseäni 10 vanhemman miehen painostuksen ja välivallan uhan alla
Tämähän on ihan hirveää, että noin moni on raiskattu tai vähintäänkin painostettu :(
16-vuotiaana silloisen poikaystäväni kanssa,jonka kanssa olen nykyään naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:20"]
Sympatiat teille jotka on raiskattu<3
Itse en ehkä tuossa tilanteesaa ajattelisi että se oli mun eka kerta vaikka seksiähän sekin oli, eka kerta oli se missä oli suostuvainen ja itse henkisesti mukana:)
[/quote]
Kiitos empatiasta, totuus se vain on, ettei aina olekaan vaaleanpunainen romanttinen neitsyyden ja sen menetys.
Yritin sitä minäkin kieltää ja ajella, että seuraava kerta oli se oikea eka kerta. Vaan ei se ole niin. Tosin, jos on väkisinpainostettu tai raiskattu niin oli se eka tai toka tai kolmas tai mikä vaan kerta, niin se loukkaa ja jää kaivamaan. Sen kieltäminen vie energiaa ja sekoittaa sielun. Läpikäyminen ja sen myöntäminen, että joutui kaltoinkohdelluksi on se toipumiseen avain. Ja se, etä saa ammattiapua.kiito sympatiasta. Onneksi on hyvää seksiä olemassa. Jokaiselle se onmahdollista. Vaikkei nyt ihan ekalla kerralla olisikaan se paras ihanne kerta.
Todellakin sympatiat teille, jotka ovat neitsyytensä väkisin painostuksen alla tai raiskattuna menettäneet. Toivottavasti olette saaneet kaiken kokemanne jälkeen teitä arvostavan kumppanin ja sellaisen "oikean kerran", josta ei jää kammoa tai huonoja muistoja.
Itse menetin neitsyyteni 15-vuotiaana vuotta vanhemman poikaystäväni kanssa, kun takana oli puoli vuotta seurustelua ja muutama kk sormi ym. hommia. Rauhassa siis edettiin ja hyvät fiilikset jäi.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:20"]Sympatiat teille jotka on raiskattu<3
[/quote]
[/quote]
Se voi mennä rajussa liikunnassakin, eli itsekkin sillon olis menny neitsyys.
13-vuotiaana, silloisen "poikaystävän" kanssa. Huhhuh kun hävettää ajatella jälkikäteen...
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:20"]Sympatiat teille jotka on raiskattu<3
[/quote]
[/quote] voi se mennä rikki vaikka tamponia sisään tunkiessa mutta ei kukaan silti voi menettää neitsyyttään tamponille
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:46"]22-vuotiaana nykyiselle puolisolle. Nyt 26v.
[/quote] sama, nyt 34v. Olin hirveässä puutteessa ja neitsyys hävetti. Mies kyllä tykkäsi kun sai taas korkata. Hetken sattui ja vertakin tuli.
17-vuotiaana 18-vuotiaan poikaystävän kanssa pienessä kännissä juhannuksena teltassa. Olimme olleet yhdessä 2 vuotta.
18- vuotiaana 22- vuotiaalle poikaystävälleni. Nyt ollaan oltu vajaat 30 vuotta yhdessä, joista 24 vuotta naimisissa.
Minä 14v tai oikeastaan 15vuotiaana. 14 v olin kun peppuneitsyys meni. Silloinen poikaystävä ei halunnut panna edes ehkäisyn kanssa pilluun kun pelkäsi niin kovasti sitä että tulisin raskaaksi mutta jotakin piti kokeilla. Sanoi että vasta kun 17 täytän niin sitten ihan kunnolla pannaan, viikko sen jälkeen kun 15 täytin niin meni se neitsyys sitten kokonaan että ei jaksanutkaan odottaa muutamaa vuotta :D
17-vuotiaana nykyiselle aviomiehelleni.