Mua ärsytti kun ei ole pyykkikoria!
Päivän blondi: Mua on ties kuinka pitkään ärsyttänyt, ettei meillä ole sellaista muovista isoa puhtaan pyykin "pyykkikoria", johon voi mättää märät pyykit koneesta ja kuljettaa pyykkitelineelle. Ei ole ollut tilaa sellaiselle, joten olen roudannut pyykit sylissä pyykkitelineen päälle läjäksi, poiminut matkan varrelle tippuneet sukat ja sitten akrobaattisen näppärästi viritellyt kasan telineelle kuivumaan. No, nyt tajusin että S-marketin isoa kestokassia, sellaista muovipintaista, voi oikein mainiosti käyttää märän pyykin kantamiseen. Ikea-kassejakin meillä on, mutta niillä on roudattu ties mitä ja ovat ihan ryönäisiä, plus iso Ikea kassi on kovin lörppä. Tämä S-marketin kassi on ihan PARAS! :D Miten voi olla näin juntti, ettei ole aiemmin tajunnut...
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:55"]
Oho. Olen pyykännyt 20 vuotta ja aina kyörännyt pyykit sylissä, kipannut ne kasaksi telineelle ja siitä ripustellut kuivumaan. Eikä ole kertaakaan tullut mieleen, että olisi tarvetta pyykkikorille. En edes tajunnut, että sitä käytetään tuohon, luulin, että siinä säilytetään likapyykkiä.
[/quote]
No en minä tiedä mikä "puhtaan pyykin pyykkikorin nimi on", mutta sellainen iso muovinen, jonka voi kantaa esim. pihalle, jos ripustaa vaikkapa lakanoita narulle. Minua on niin kovasta v-tuttanut se sylissä raahaaminen ja aina tippuu kyydistä jotain. Plus on vaikea selvitellä sitä spagettisotkua pyykkitelineen päällä ja siirrellä kasaa ees taas, että saa viriteltyä kaikki pyykit kuivumaan. Nyt vain kassi tuolille telineen viereen ja voi vitsit on näppärää. :) ap
Mulla on semmoinen kokoontaitettava kori, minusta ihan paras kun mahtuu käyttämättömänä koneen ja seinän väliin.
Oho. Olen pyykännyt 20 vuotta ja aina kyörännyt pyykit sylissä, kipannut ne kasaksi telineelle ja siitä ripustellut kuivumaan. Eikä ole kertaakaan tullut mieleen, että olisi tarvetta pyykkikorille. En edes tajunnut, että sitä käytetään tuohon, luulin, että siinä säilytetään likapyykkiä.