Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FOLAATTILISÄ takaa terveen vauvan! Halleluja!

Vierailija
22.07.2014 |

Uskomatonta, epätieteellistä paskaa tuo oikeassa reunassa oleva mainos folaattilisästä! Sen mukaan Femibion-niminen valmiste on varsinainen jeesuslääke, joka estää  sikiövauriot! Eikö tuolle ihmelääkemainonnalle saada mitään kuria?!?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanotaanko jossain, että TAKAA? Sehän on valetta. Toki foolihappo on tärkeää, mutta ei sen nauttiminen mitään takaa.

Vierailija
2/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin folaattilisää jo monta kk ennen kuin raskauduin, silti vauva kuoli heti synnyttyään. Pitäskö ameriiikan malliin haastaa ne oikeuteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:36"]

Siis sanotaanko jossain, että TAKAA? Sehän on valetta. Toki foolihappo on tärkeää, mutta ei sen nauttiminen mitään takaa.

[/quote]

Paljonko ne maksavat sinulle kehumisesta?

Vierailija
4/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:37"]Mä söin folaattilisää jo monta kk ennen kuin raskauduin, silti vauva kuoli heti synnyttyään. Pitäskö ameriiikan malliin haastaa ne oikeuteen?

[/quote]

Kuoliko siis hermostoputken ongelmiin?

Vierailija
5/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:37"]

Mä söin folaattilisää jo monta kk ennen kuin raskauduin, silti vauva kuoli heti synnyttyään. Pitäskö ameriiikan malliin haastaa ne oikeuteen?

[/quote]

En tiedä, mitä on raskautuminen, kun suomen kieli ei sellaista sanaa tunne, mutta vedä oikeuteen, jos siltä tuntuu.

Vierailija
6/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:36"]

[/quote]

Paljonko ne maksavat sinulle kehumisesta?

[/quote]

Ne? Humanoidit?

2

Vierailija
7/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oksensin 42 viikkoa, sain syötyä vaan hedelmä- ja salmiakkikarkkeja. Täysin terve vauva syntyi ja kasvoi.

Vierailija
8/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:37"]

[/quote]

En tiedä, mitä on raskautuminen, kun suomen kieli ei sellaista sanaa tunne, mutta vedä oikeuteen, jos siltä tuntuu.

[/quote]

Ehkä hän tarkoitti RAISKAUTUMISTA, siis raiskauksen johdosta raskaaksi tulemista??? :D :D :D

Vierailija
9/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Onhan foolihappo/folaatti todella tärkeää ja ehkäisee sikiövaurioita. Oletko eri mieltä? Kannattaa varmistaa vaikka neuvolasta, jos lapsi on suunnitelmissa. Toki voit itse valita, mitä merkkiä käytät vitamiinilisänä.

Vierailija
10/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin mainoksen, mutta minusta siinä ei sanota mitään sellaista, mikä ei tieteellisten tutkimusten mukaan pitäisi paikkaansa.

Vierailija
11/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:45"]

Täh? Onhan foolihappo/folaatti todella tärkeää ja ehkäisee sikiövaurioita. Oletko eri mieltä? Kannattaa varmistaa vaikka neuvolasta, jos lapsi on suunnitelmissa. Toki voit itse valita, mitä merkkiä käytät vitamiinilisänä.

Totta, folaatti vapahtaa, ja Femibion erityisen hyvin! Osta Femibionia!

[/quote]

Vierailija
12/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko nyt, miksi et usko folaattilisän tarpeellisuuteen? Vai oletko itse Femibionin agentti kun siitä noin vaahtoat?

Vierailija
13/13 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei folaatti vaikuta mihinkään muuhun kuin laskee hermostoputken sulkeutumishäiriöiden riskiä folaatinpuutteesta kärsivillä. Monipuolista ruokaa syövillä ei todennäköisesti ole folaatinpuutosta folaatinpuutosta mutta ei folaattilisästä ole haittaakaan. Mihinkään muuhun vaurioriskiin se ei kuitenkaan siia vaikuta, ei esim. kromosomivaurioiden tai sydänvikojen tai kampurajalan riskiin.