Kaveri aikoo hankkiutua salaa raskaaksi. Miten reagoisit?
Hänellä on pidempiaikainen fwb-suhde. Panevat monesti hänen luonaan ja spermaa täynnä oleva kondomi jää roskakoriin. Aikoo hyödyntää sperman ja hankkiutua salaa raskaaksi. Miten reagoisit/mitä tekisit?
Kommentit (15)
Voiko tuosta jäädä kiinni? Eikö kondomilla ole aika 100% ehkäisyteho?
En mitenkään.
Itsepä kärsii myös teostaan seuraukset.
Minä en tule olemaan tukenaan.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään.
Minä en tule olemaan tukenaan.
Miksi et? Lapsen saaminen on ihana asia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään.
Minä en tule olemaan tukenaan.Miksi et? Lapsen saaminen on ihana asia!
Itse on valinnut toimia viekkaudella & vääryydellä, kieroilemalla.
En tue toimintaa, enkä aio siitä mitenkään kiitellä, kehua, tai palkita.
Vinkkaisin tietysti kundille. Eikös kondomeissa ole sisälläkin jotain spermisidiä, itse en uskaltaisi käyttää "myrkytettyä" spermaa. Ties mikä invalidi lapsesta tulee.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kortsu 100 %, ei edes lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kortsu 100 %, ei edes lähellä.
Miten niin? Kondomi toimii JOS se ei rikkoudu. Eikö niin? Ja se ei koskaan rikkoudu.
Antaisin asian olla, koska ei ole minun asiani kertoa muille, miten heidän pitäisi elää elämäänsä. Mutta arvostus ko. kaveria kohtaan laskisi.
No jos tuntisin kaverin fwb:n, vihjaisin että tyhjentää kortsut vessanpyttyyn hommien jälkeen.
Riippuu kuka se olisi tarjoaisin tietysti lastenhoito apua
En mitenkään. Pitäisin käteni pois tuosta paskasta.
Vinkkaisin kundille ja alkaisin miettiä missä kohdin kaveri on sahannut mua linssiin. Luottamus häviäisi, luultavasti ennenpitkää kaveruuskin.
Onko ystäväsi epätoivoinen lapsensaannin vuoksi, vai haluaisiko hän sitouttaa miehen itseensä?
Tulee tästä mieleen eräs tuttu, joka kovasti halusi lapsen erään miehen kanssa. Puhui toiveestaan miehelle avoimesti, ja mies oli suostuvainen. Pitkään ehtivät yrittää, lasta ei koskaan tullut, eikä ihme. Myöhemmin sain nimittäin kuulla tuon miehen eräältä ystävältä, että kyseiselle miehelle oli tehty vasektomia jo kauan sitten. Miehellä siis oli entisen rouvansa kanssa kolme lasta. Tuttuni jäi lapsettomaksi. En uskaltanut koskaan kertoa hänelle tämän miehen toimista.
En mitään, koska asia ei kuulu minulle.