Mikä on semmoinen vaikea asia missä olet onnistunut?
Ja kuinka onnistuit siinä? Esim. Tupakan lopettaminen, laihduttaminen, säästäminen yms :)
Kommentit (16)
Onnistuin lopettamaan erään riippuvuutta aiheuttavan lääkkeen käytön. Sisulla ja päättäväisyydellä.
- lopetin tupakoinnin, elämäni paras päätös toistakymmentä vuotta sitten
- en ole enää isäni kanssa missään tekemisissä, helpottava sekä vapauttava tunne henkisesti
Onnistuin eroamaan lahkosta ennen kuin olisin ollut liian "syvällä".
Olen rakentanut 4. kerroksisen korttitalon.
Tupakoinnin lopettaminen, joka ei tosin vaatinut ihan kamalasti. Viiltelyn lopettaminen ja läheisriippuvuudesta osittain paraneminen, näistä oonkin sit jo ylpeä.
Oi mä haluisin niin päästä röökistä eroon.. Mitään hyviä vinkkejä siihen? Tai ei kai siihen mitään helppoo tietä ole, kärsittävä seuraamukset kun on niin tyhmä ollut että mennyt ylipäätään alottaan...
Laihdutin 20 kiloa. Oli se minulle ainakin vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:01"]
Laihdutin 20 kiloa. Oli se minulle ainakin vaikeaa.
[/quote]
miten onnistuit? Huikee saavutus (y)
Laihdutin 35 kiloa.
Ja lihoin uudestaan.
Lopetin tupakanpolton toivottavasti lopullisesti. Vaihdoin tupakan sähkötupakkaan, jonka avulla tapa jäi pikkuhiljaa pois. Tarkoitukseni ei ollut lopettaa vaan katsoa mitä muutos tuo tullessaan. Olen yrittänyt aiemminkin lopettaa huonoin tuloksin. Raskausajan olin toki polttamatta. En olisi uskonut sen käyvän näin helposti.
Tupakoinnin lopettaminen. Kaksosten täysimetys.
Mitä vielä pitäisi kehittää: itsetunnon ja itseluottamuksen kohentaminen.
Pyristelin pois alamaailmasta, elän nykyään onnellista ja turvallista elämää
Olen onnistunut pääsemään nyt puolessa vuodessa todella hyvin "sisään" uuteen duuniini ja vastuisiini - olen tosi iloinen ja ylpeä itsestäni! Olen myös laihduttanut 22 kg. Molemmat projektit jatkuvat vielä :)
- Tupakoinnin lopetus
- Lapsen kasvatus yksin alusta asti
- Lopettamaan tunnesyöminen/ahmiminen
- juomisen lopetus (kokonaan)
- tupakoinnin lopetus
ja on monta muutakin haitallista tapaa ja luonteenpiirrettä joita on saatu aisoihin.
Onnistuin uskon avulla.