Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

flunssa tuloillaan, kikkoja estää sen alkamista?

Vierailija
20.07.2014 |

kurkku kipeä ja tuntuu että flunssa alkaa. onko mitään keinoa estää tai "laimentaa"?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli

Vierailija
2/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurlaa suolavettä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkki todistetusti voi lyhentää ja laimentaa. Kaksinkertainen annos pari päivää.

Vierailija
4/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purista puolikas sitruuna kuumaan veteen, lisää ruokalusikallinen hunajaa. Burana päälle

Vierailija
5/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli, inkivääri,pakuritee..kannattaa syödä paljon mansikoita, niissä on PALJON luontaista c-vitamiinia, se auttaa. 

Vierailija
6/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen lepo, pode oikein kunnolla kuin olisit suunnilleen jo kuolemantaudissa. Silleen miesflunssatyyliin. Makaa sohvalla ja juo kuumaa mustaherukkamehua (ehkä tällä säällä kylmäkin välttää) ja hemmottele itseäsi vaikka lukemalla tai katsomalla jotain hömppää tai mistä nyt tykkäätkin.

Syö c-vitamiinia jättiannoksina.

Kiitos tämän metodin, en sairasta kunnolla käytännössä koskaan, vaikka olen työssä, jossa altistun suunnilleen kaikille pöpöille mitä on liikkeellä ja usein jotain flunssanpoikasta yrittääkin puskea.

Vierailija
7/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä teen tuon kaiken :D kiitos! toivotaan et tällä selvitään, nyt ei olis aikaa sairastaa :D

Vierailija
8/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkiä ja C-vitamiiniä kannattaa tosiaan ottaa se jopa 3 kertainen annos pari päivää. Tolla olen monta kertaa välttänyt flunssan.

Vierailija
9/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusenkerkkäsiirappia lusikallinen päivässä toimii. Joko pelkältään, jäätelöön, letuille, pannukakulle, teehen yms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän