Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vyötärönympärys 69 cm, syömisen jälkeen 80!?

Vierailija
20.07.2014 |

Eli jostain syystä turvottaa aina kamalasti. Juon paljon vettä, ei ole siitä kiinni. Eikä myöskään vaikuta, mitä ruokaa syön. Kaipailen vinkkejä miten päästä turvotuksesta eroon. Tällä hetkellä en pysty syömään mitään kun kaikki aiheuttaa rantapalloefektin. Olin viikon syömättä, tänään söin kokeeksi, ja aion taas jatkaa syömättömyyttä jos en löydä keinoja hillitä turvotusta.

(Ja turha tulla nillittämään valtavasta vyötäröstä, pituutta on 178 cm, BMI 21 ja synnytyksestä 8 viikkoa.)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota video mahasta paljaana, syö sitten jotain niin on hauska katsella kun vyötärö kasvaa silmissä:)

Vierailija
2/2 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pitkin elämääni samaa vikaa, samoin äidilläni. Mahasta tulee sellainen pinkeä kumipallo heti syömisen jälkeen, ei silti varsinaisesti mitään ilmavaivoja. Pitkään (yli vuoden varmaan) mahani olikin tuossa ihan normaali ja oikein ihmettelin mistä se voi johtua. Sitten tuossa kevättalvella oli aivan järkyttävä stressi ja burn-out, ja kappas vaan sen jälkeen olen taas kärsinyt pallomahasta. Olen kyllä varmasti myös lihonut jokusen kilon keskivartalosta (vaikka olen syönyt ihan samalla tavalla kuin aiemmin), mutta ihan selkeästi tuo pömpötys on tullut nyt takaisin. Todennäköisesti se liittyy tuohon stressiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla