Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehille tyypillistä, ettei ne vastaa kun niille puhuu? :D

Vierailija
15.07.2021 |

Alkaa olla niin perusjuttu parisuhteissani. Aina kun miehelle puhuu jotain, niin on vaan hiljaa eikä tiedä kuuliko edes. Sitten kysyn "kuulitko?" Eikä vieläkään sano mitään 😂

Minusta tuo on jollain lailla viehättävää. Sehän näkyisi olevan miehinen piirre ja siksi sitä pitäisi näin heteronaisena arvostaa. Välillä vaan menee hermot kun toinen ei sano mitään vaikka kuinka huutelisi. 😃

Onko teillä muilla samaa havaintoa miehistä?🙂

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONKO KUURO??

Vierailija
2/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä on sama!

Ja jos sanon esim. kotona että täytyy hakea kauppareissulla apteekista särkylääkettä, niin mies kysyy apteekilla: "Miksi sä haluat apteekissa käydä?" 🤦‍♀️

Mitään ei kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

M

Vierailija
4/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meillä on sama!

Ja jos sanon esim. kotona että täytyy hakea kauppareissulla apteekista särkylääkettä, niin mies kysyy apteekilla: "Miksi sä haluat apteekissa käydä?" 🤦‍♀️

Mitään ei kuunnella.

Ja niin, minusta tuo ei ole viehättävää, vaan epäkohteliasta. Ihan kuin olisin niin mitätön, ettei minulle edes jakseta vastata.

Vierailija
5/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄ, mitä, sanoko joku jotain.

Vierailija
6/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi tyypillistä nimenomaan miehille?

Vierailija
7/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet viehättää juuri sen takia että ovat erilaisia kuin me naiset 😋

Vierailija
8/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää mitä ap sanoi.

Vierailija
9/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on. Tai joku valikoiva kuulo. Tosin en tiedä onko se nyt viehättävää..

Vierailija
10/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ole, meillä päinvastoin mies valittaa, että minä en kuuntele.

Vierailija
11/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pussata kuin puhua!

Vierailija
12/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo olisi viehättävää? Ja mielestäsi "pitäisi heteronaisena arvostaa" kun mies ei viitsi edes vastata? Ööh... oletkohan nyt kuitenkaan itse nainen.

Vierailija
13/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä puhutaan. Yleensä jos on jotain asiaa, kyllä se miehiä kiinnostaa. Siis asia-asiaa.

Vierailija
14/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 19 v ja 21 v pojat.

Itse olen suht lYhytsanainen, en mikääm höpöttäjä. Puhun asiaa. Ja olen aina pyrkinyt opettamaan käytöstapoja.

Silti eivät kuuntele.

Vierailija
15/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitset niitä järkähtämättömiä miehisiä miehiä joita ei kiinnosta kuunnella korva tarkkana kaikkea mitä nainen sanoo.

Vierailija
16/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus voi olla sokea. Ainakin yksipuolinen sellanen. Minä kuuntelin naistani silloin kun sellaisia oli. Mutta katosivat siitä huolimatta. Ehkä ei olisi pitänyt kuunnella? No ei sentään..

Vierailija
17/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies näyttää siltä että ei kuuntele, niin sano jotain provosoivaa ihan vain testataksesi että eikö hän kuuntele ihan oikeasti vai esittääkö vain ettei kuuntele.

Oma ukko ei usein kuuntele mitä sanon ja viimeksi heitin että "panin muuten Jukkaa eilen kun sillä aikaa kun olit töissä. Oli hyvät kyydit." Jukka on hänen paras kaverinsa.

Ukko nosti katseensa puhelimestaan hölmistyneenä ja ihmetteli mitä oikein horisen. Oli siis kuitenkin kuullut mitä sanoin. Ei kyllä edes reagoinut kummoisesti, totesi vain että "hyvä kun oli mukavaa."

Vierailija
18/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei kuuntele, sukupuolesta riippumatta, viestii ettei pidä puhujaa niin tärkeänä että kannattaisi kuunnella.

Vierailija
19/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo osoittaa vain sen, että höpötät liikaa ja typeryyttä. Jos puhuisit lyhyesti ja vain asiaa, niin kyllä mies kuuntelisi. Kannattaa ottaa myös katsekontakti mukaan.

Vierailija
20/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ihmisillä on enemmän tai vähemmän yksikanavasysteemi. Jos kesken on kiinnostava lukeminen, puhe jää toiseksi, erityisesti tilanteessa jossa ensin puhutaan jotain vähemmän tärkeää.

Sellaisessa tilanteessa voisi olla fiksua kehottaa vaikka "kuunteletko hetken".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi