Minä varmaan itken onnesta, jos/kun ensiviikon
Sääennuste toteutuu, rukoilen sitä!!!!
Aion istua tuossa meidän terassilla ja pitää kaikki mahdolliset, ja mahdottomat, lävet auki jotta asunto viilenisi.
Please God, PLEASE anna sään viileät ja lämpötilojen olla ensiviikolla (ja loppukesänkin mieluusti) max +25, mieluiten +18/+23.
Kommentit (9)
Miksi ihmeessä tehdä asiat vaikeiksi ? Nytkin riittää kun painaa kaukosäätimestä nappia ja valitsee sopivan sisälämpötilan. Ilman mitään joka "läven availuja" jne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tehdä asiat vaikeiksi ? Nytkin riittää kun painaa kaukosäätimestä nappia ja valitsee sopivan sisälämpötilan. Ilman mitään joka "läven availuja" jne.
Kaikki ei ole kultalusikoita.
Kuinka odotankaan syksyä ja ensimmäisiä 5-10 asteen kelejä. Aion kulkea silloinkin shortsissa ja hihattomassa paidassa nauttien kerrankin kunnon kylmyydestä, ihan sama vaikka muut pitävät mielisairaana.
Olisi se kyllä mahtavaa.
Päivitän muutaman tunnin välein sääennustesivuja ja pelkään aina, että ensi viikolle luvatut lämpötilat ovat muuttuneet kuumemmiksi. Nyt siellä on jopa 19-20 asteen päiviä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mä menen alasti pihalle hyppimään...se on satavarma juttu!
Mäkin katson vähän väliä ensi viikon sääennustetta 😁
Vierailija kirjoitti:
Älä länkytä! Vettähän täällä enimmäkseen kaivataan.
Tunge sinä se kake berberiis.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Tanssin vaikka intiaanisadetanssin, rukoilen kreikkalaisilta säänjumalilta viileyttä. Suomenkin säänjumalia kummarran.
Mä tulen mukaan tanssimaan! Sovitaanko lauantaina klo 12? Olis varmaan hyvä kerätä iso porukka, että voidaan tanssia eri puolilla Suomea!
Samoin. Tanssin vaikka intiaanisadetanssin, rukoilen kreikkalaisilta säänjumalilta viileyttä. Suomenkin säänjumalia kummarran.