"Valekuolleeksi paljastuneen irakilaismiehen tapaus osoitti, että t-paikkaa voidaan yrittää myös huijaamalla"
Ihanko totta? Siis kukaan ennen tätä tapausta ei yhtään osannut epäillä, että joku niistä 30-vuotiaan näköisistä 17-vuotiaista pojista saattaisi yrittää huijata?
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/e948c934-69fa-4317-b472-b7d28af…
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaa?
Ei, vaan t-paikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaa?
Ei, vaan t-paikkaa
Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaa?
Ei, vaan t-paikkaa
Mikä se on?
Vähän kuin t-paita
Vihreänä koen että on häpeällistä syyttää hartaita muslimeja petoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaa?
Ei, vaan t-paikkaa
Mikä se on?
No kun täällä sensuroidaan kaikki, jos sana vähänkin liittyy tähän aiheeseen.
Nuo urpot saa tällaisen tavallisen ihmisen tuntemaan itsensä niin hemmetin fiksuksi.
Tänne marssi yli 30000 huijaria, tuskin olen ainoa joka tajusi miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaa?
Ei, vaan t-paikkaa
Mikä se on?
No kun täällä sensuroidaan kaikki, jos sana vähänkin liittyy tähän aiheeseen.
Älä viitsi vastata, silacca vaan heittäytyy rooliin.
Merkillinen keissi. Ja mies palasi vapaaehtoisesti kaiken lisäksi. Tämä EIT itse asiassa oli osasyy sille että Britanniakin erosi EUsta.
Ihan valtaisaa hyväksikäyttöä t p järjestelmässä. Eikä varsinaiseti tarvita meille niitä joukkomurhaoikeudenkäyntejäkään eikä paljon muuta.
Kuinka tyhmä tuo Kreeta oikein on? En ikinä kehtaisi kirjoittaa tuollaista💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaa?
Kyllä.
Arvasit oikein, vaikka yritin olla ovela.
-Ap-
Silloin kun tämä marssi alkoi, tiesin heti, että sieltä ei tule oikeita ihmisiä tänne asti. Vaan shoppailevat itselleen parempia etuja, siis ilmaisia etuja. Ei tarvitse kummoisia älynlahjoja, että ymmärtää tällaisen asian. Olen itse työn puolesta ollut paljon maailmalla, ja siellä kun pitää silmät auki näkee kaikenlaista. Minua suorastaan ärsyttää Suomen typerät poliitikot ja tyhmä kansa. Nyt sitten korjataan satoa. Ei Suomella ole mitään velvollisuutta toimia maailman sosiaalitoimistona, Suomen tehtävä on ainoastaan ja vain ainoastaan tarjota suomalaisille veronmaksajille ne palvelut mitkä kuuluvat heille. Suomessa maksetaan paljon veroja siksi että saisi palveluja, ne palvelut ei ole tarkoitettu maailman sosiaalitoimistona toimimiselle.
Ovatko geelitukat käyttäneet muitakin keinoja?
Minäkään en olisi uskonut, että nappisilmät valehtelevat!
Ai jaa, enpä olisi uskonut että tuollaista voitaisiin tehdä.