Olen ensimmäisessä työpaikassani oleva akateeminen, ostin asuntoauton, sijoitin elämänlaatuuni ennemmin kuin sijoittamiseen
Ihana kärry, tässä käytän omaisuuttani enkä anna sen hautua muiden käytettävänä. Sijoitan muutenkin itseeni, asunnossani käy siivooja joka tulee siivoamaan myös tämän autoni. Kotitalousvähennyksen jälkeen siivouskerta maksaa 41,50 euroa.
Palkkanni on hieman yli 4k bruttona, asuntoni on kaksio ja olen sinkku, yleensä rahaa jää yli kaksi tonnia mutta en kuumana intoile laittaisin rahani johonkin muiden käytettäväksi vaikka ne jollain aikavälillä kasvaisivatkin siten!
Nyt kasvatan elämänlaatuani! Nytkin olen leirintäalueella ja menossa savusaunaan ja sitten illalliselle ja sitten nukkumaan tähän ihanaan autoon!
Valtava vuode takana ja 450 litraa puhdasta vettä mukana!
Kommentit (15)
No, minä maksan vuokrani sijoitusasuntojen tuotoilla ja omat rahat sitten jääkin sitten elämänlaadun ylläpitämiseen. Esim vene on minun ”asuntovaununi”.
Hienoa, että noinkin pienillä tuloilla voi oikein siivojasta maksaa🤣
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut valinnasta! Sijoittaminen onkin tylsää, ja tulokset näkyvät vasta vuosikymmenien päästä. Eikä koskaan tiedä pääseekö niistä edes nauttimaan.
Kuinka niin? Varallisuuteni on noin kolminkertaistunut koronan myötä…
Siivoojan ottaminenn yksi parhaita elämänlaadun nostatutekijöitä kyllä. Kannattaisi monienkin. Turha stressata siivouksesta kun ammattilainen voi tehdä sen edullisesti ja samalla tukee yhteisöä ja luo työtä.
Asuntovaunut ja -autot ihania, tunnelmallisia. Onko Ap sellainen kyhmyllinen, haluaisin olla siellä kyhmyssä sateella kun autossa olisi tunnelmavalot ja joku ihana maisema katseltavana!
Omaisuutta jonka omistaa rahoitusyhtiö? Siivoja siivoaa asuntoa, josta maksat lainaa?
kuluta sinä vaan sitähän nyt perätään jotta saadaan Suomi nousuun. Minä myin asunnon stadista pois, ostin kesämökin ja asun nyt siellä. Enkä juurikaan kuluta, mitä nyt remontointiin vähän. Säästän pahan päivän varalle ja siinä samalla nautin, uin, soutelen, marjastan, kalastelen, hakkaan halkoja ja kasvatan pottuja ja salaattia, omenia. Kunto on kohentunut ja olo energinen helteistä huolimatta. Kukin tyylillään, kerran täällä vain eletään.
Vierailija kirjoitti:
Siivoojan ottaminenn yksi parhaita elämänlaadun nostatutekijöitä kyllä. Kannattaisi monienkin. Turha stressata siivouksesta kun ammattilainen voi tehdä sen edullisesti ja samalla tukee yhteisöä ja luo työtä.
Asuntovaunut ja -autot ihania, tunnelmallisia. Onko Ap sellainen kyhmyllinen, haluaisin olla siellä kyhmyssä sateella kun autossa olisi tunnelmavalot ja joku ihana maisema katseltavana!
Olenkin miettinyt mitä tuollaisessa kopissa tehdään? Istutaan se edessä ja katsotaan maisemia?
Miksi jotkut täällä aina korostaa itsestään akateeminen . Aika typerltä kuulostat. Mikä siellä camping alueella nyt niin ihanaa, Olet siis sinkku ja matkustat myös yksin. Jaa, onko se muka kivaa. ? Mitä se siivoominen nyt tähän kuuluu. ? Mikä tässä nyt oli tarkoitus ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut täällä aina korostaa itsestään akateeminen . Aika typerltä kuulostat. Mikä siellä camping alueella nyt niin ihanaa, Olet siis sinkku ja matkustat myös yksin. Jaa, onko se muka kivaa. ? Mitä se siivoominen nyt tähän kuuluu. ? Mikä tässä nyt oli tarkoitus ?
Ja se mikä tässä on surullista, että tuollaisiin palkkoihin pääsee ihan peruskoulpohjalta.
Onnittelut valinnasta! Sijoittaminen onkin tylsää, ja tulokset näkyvät vasta vuosikymmenien päästä. Eikä koskaan tiedä pääseekö niistä edes nauttimaan.