G: oletko kärsinyt puolison haluttomuudesta?
Kuinka kauan? Ikäsi ja sukupuolesi? Suhteen kesto?
Kommentit (15)
Alussa kyllä mut nykysin en haluiskaan enää, ajatuskin vähän inhottaa ja toivottavasti on pysyvää haluttomuutta. 10 v tunnettu ja kaks vuotta asuttu yhdessä.
Lähestulkoon alusta alkaen. Nainen, 31v., suhdetta takana pian 13 vuotta.
Molemmat ollaan 45-v., ja suhdetta takana 22 vuotta. Ei ole koskaan ollut haluttomuutta.
En. Olen kärsinyt siitä, että haluaa paljon enemmän kuin minä. 25 vuotta, 2 vuotta naimisissa..
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 05:40"]Molemmat ollaan 45-v., ja suhdetta takana 22 vuotta. Ei ole koskaan ollut haluttomuutta.
[/quote]
onnittelut!
Kyllä. 13vuotta kärsitty välillä useamman vuoden taukoja. Mies 35 ja suhdetta 17v
Olen, useita vuosia. N46. 14 vuotta yhdessä.
Eksän kanssa kyllä, mies silloin reilut 30v, minä kolmikymppinen. Yhdessä oltu viitisen vuotta tuolloin. Sittemmin tilanne kääntyi päinvastaiseksi.
Nykyisessä suhteessa en, olen vajaa 40v nyt, mies 60v.
Olen, kausittain, pisimmillään muutaman kuukauden tauko, väittää ettei vika ole minussa mutta ei kuitenkaan mene lääkäriin. Nainen 25, mies 23, yhdessä 8 vuotta
24v nainen, joku 5-6 vuotta suhde kestänyt. Vkloppusin saan jos teen aloitteen. Tiedän tosin syyn. Seksi on tylsää koska mies tulee minuutissa ja toivoisi että ottaisin aina suihin. En ota kuin harvoin, koska haluan sitä munaa edes vähän sisääni.Yritetään (tai yritän) löytää siihen ratkaisua. Tosin useammin miestä ei edes huvita kokeilla. Arkisin ei jaksa kun pitää kuulemma nukkua. Alkuaikoina oli tosin lähes päivittäin ja montakin kertaa päivässä. Kai tässä vähän omakin asenne vaikuttaa. Vituttaa tilanne ja kutsun miestä välillä homoksi.
Kärsin jatkuvasti, yli 10 vuotta oltu yhdessä, nyt seksittä yli puoli vuotta. Lopetin aloitteiden teon, kun kyllästyin tulemaan torjutuksi 99% kerroista, joten nyt ei ole seksiä ollenkaan. Mieheni ei tee aloitteita koskaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:30"]
Kärsin jatkuvasti, yli 10 vuotta oltu yhdessä, nyt seksittä yli puoli vuotta. Lopetin aloitteiden teon, kun kyllästyin tulemaan torjutuksi 99% kerroista, joten nyt ei ole seksiä ollenkaan. Mieheni ei tee aloitteita koskaan.
[/quote]
Niin ja olen siis 40, mies muutaman vuoden vanhempi.
Olen, molemmissa suhteissani, ensimmäinen kesti 8 vuotta, ja toinen on kestänyt nyt 14 vuotta. Itse olen nyt 39v, miehet minua vanhempia molemmissa suhteissa. Miehet yleensä ovat halunneet korkeintaan kerran viikossa, minä halusin nuorena joka päivä, nykyään saan seksiä ja läheisyyttä ehkä kerran kuussa, ja olisin kiitollinen jos saisi edes kerran viikossa. Seksielämä minulla on ollut 16-vuotiaasta asti, enkä koskaan ole saanut tarpeeksi.
aina kun Itse aloitteen tekee , Toinen ei koskaan 12v takana