Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverimies, jolle on aina "pakko" antaa

Vierailija
19.07.2014 |

Vituttaa. Ottaa yhteyttä usein ja hänen kanssaan on todella hauskaa. Tapailemme säännöllisen epäsäännöllisesti. Teemme siis yleensä aivan tavallisia vapaa-ajan juttuja, tosin melko usein viikonloppuisin tilanne kääntyy lopulta juhlimisen puolelle.

Olen suht heikolla itsetunnolla varustettu ja koitan vähätellä kaiken varjolla sitä faktaa, että mies tuskin näkisi minua jos en säännöllisesti antaisi seksiä hänelle.

Vittu. Pitääkö mun nyt vaan suoraan luopua tästä ihmissuhteesta? Pidän miehestä ihmisenä muuten paljon. :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää sua sellaisena helppona, jonka kanssa saa aina tarpeensa tyydytetyksi - tai sitten teillä on erilaiset näkemykset seurustelunne laadusta ja tarkoituksesta.

Vierailija
2/8 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 17:42"]Se pitää sua sellaisena helppona, jonka kanssa saa aina tarpeensa tyydytetyksi - tai sitten teillä on erilaiset näkemykset seurustelunne laadusta ja tarkoituksesta.

[/quote]

Se pitää mua luultavasti juuri tuona ekana mainitsemistasi. Kannattaako puhua ensin vai laittaa vaan poikki koko juttu?

Ollaan tunnettu vuosia, mutta tällaista kestänyt nyt vuoden verran.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suhde jos et halua vaan pelkkää satunnaista seksiä.

Vierailija
4/8 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko itse seksiä miehen kanssa? Jos et halua, ei ole mitään syytä harrastaa sitä. Teillä taitaa olla iha erilaiset käsitykset suhteestanne. Sinusta te olette kavereita, hänen mielestään panokavereita. Sinuna ottaisin asian puheeksi. Mies ei osas lukea ajatuksiasi ja varmaan yllättyy ihan aidosti jos kerrot ettet halua harrastaa seksiä vaan pelkästään kaveerata. Yhtä paljon hän varmaan ihmettelee jos yhtäkkiä vaan lopetat suhteen. 

Vierailija
5/8 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 17:52"]Haluatko itse seksiä miehen kanssa? Jos et halua, ei ole mitään syytä harrastaa sitä. Teillä taitaa olla iha erilaiset käsitykset suhteestanne. Sinusta te olette kavereita, hänen mielestään panokavereita. Sinuna ottaisin asian puheeksi. Mies ei osas lukea ajatuksiasi ja varmaan yllättyy ihan aidosti jos kerrot ettet halua harrastaa seksiä vaan pelkästään kaveerata. Yhtä paljon hän varmaan ihmettelee jos yhtäkkiä vaan lopetat suhteen. 

[/quote]

Totta. Kiitos vastauksista!

Mulla on aika suuri epäilys, että tänäänkin laittaa illemmalla viestiä... Eihän tässä menetettävääkään, joten yritetään puhua ensin.

Niin ja toisinaan pidän seksistä hänen kanssaan, mutta tämä tilanne saanut mut varpailleen, että mitkäs ne ykkösmotiivit tässä ihmissuhteessa onkaan. Läheisyys hänen kanssaan on ihanaa. Kunnioittaa myös seksin osalta, vaikkakin tuntuu siihen aina painostavan..

Ap

Vierailija
6/8 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma jos kerran on todella hauskaa??

Vierailija
7/8 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 17:42"]Se pitää sua sellaisena helppona, jonka kanssa saa aina tarpeensa tyydytetyksi - tai sitten teillä on erilaiset näkemykset seurustelunne laadusta ja tarkoituksesta.

[/quote]

No jos laitat poikki, niin pakkohan siinä on suu avata. Vai meinasitko vaan olla vastaamatta yhteydenottoihin? Tosi aikuismaista.

Se pitää mua luultavasti juuri tuona ekana mainitsemistasi. Kannattaako puhua ensin vai laittaa vaan poikki koko juttu?

Ollaan tunnettu vuosia, mutta tällaista kestänyt nyt vuoden verran.

Ap

[/quote]

Vierailija
8/8 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelen. Mutta kun varmasti saa puhuttua mut ympäri ja kaikki päättyy taas kappas kappas - siihen että sänkyyn mennään.

Ja ongelma on se, että satunnainen paneminenkin olisi ihan ok jos tietäsin, että koko ystävyys ei perustu sille, että mulla on pillu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi