Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on komea, täydellinen ja lihaksikas mies - seksi ällöttää!

Vierailija
19.07.2014 |

Minulla on ongelma. Avopuolisoni on helvetin hyvännäköinen, puoliksi italialainen, tumma ja miehekäs mies. Käy salilla viisi kertaa viikossa, syö terveellisesti ja tekee fyysistä työtä. Näiden lisäksi pitää kotia siistinä, on kiinnostunut sisustuksesta (enemmän ainakin kuin tavismies) ja huomio minua: avaa aina ovet, kehuu joka päivä kauniiksi, kertoo päivittäin rakastavansa minua ja suukottelee mielellään. Sohvalla istuessaan pyytää kainaloon jos olen kauempana. Kyselee miten töissäni sujuu, huolehtii jopa siitä, että olenko syönyt - ei kuitenkaan rasittavalla tavalla. 

Hän tulee erinomaisesti juttuun ystävieni ja perheeni kanssa, ja aidosti on kiinnostunut, jos kyselee heidän kuulumisiaan. En ole koskaan nähnyt häntä flirttailemassa kenellekään muulle kuin minulle, en ole edes pitkää katsetta nähnyt yhteenkään hyvännäköiseen ohikävelevään naiseen - luotan häneen 110%. Jos joskus harvoin lähtee ulos kavereidensa kanssa, saattaa soittaa yöllä tai ainakin laittelee viestiä. Usein kyllä haluaa minut mukaan juhlimaan, ja jos en lähde, hänkin saattaa jäädä kotiin. Ei ole koskaan meidän 2,5 suhteen aikana vetänyt änkyräkännejä.

Tykkää lapsista ja on niiden kanssa superluonnollinen. Minä en niinkään. On puhunut kihloista ja meidän tulevista häistä, jotka haluaisi pitää Italiassa, lapsuuden maisemissaan. On sanonut, kuinka kauniilta tulen näyttämään morsiusmekossani.

Kuulostaa ihanalta ja sitä se onkin, uskokaa minua. Mun mies on harvinainen, upea jalokivi ja niin aito ja luotettava - mutta - seksi on alkanut ällöttää minua niin paljon, että nykyään välttelen sitä kuin ruttoa. En tajua itseäni - en ole oikeasti nähnyt komeampaa miestä Suomessa, ainakaan omaan makuuni. Ja silti välillä itken seksin jälkeen, tai keksin jonkin tekosyyn, että voimme lopettaa. Inhoan tätä ongelmaa ja inhoan mitä se aiheuttaa meidän suhteelle, mutta se tunne on vain niin voimakas, että välillä oksettaa fyysisesti.

Haaveilen kuitenkin muista miehistä. Olen kamala, mutta joskus mietin, että olisi vain ihana mennä yökerhoon ja panna lujaa jonkun tuntemattoman kuumiksen kanssa. En kuitenkaan sitä ikinä miehelleni tekisi. Haluan vain näistä tunteista eroon. Onko tämä joku vaihe, kertooko tämä vakavasta ongelmasta vai mistä on kyse? Mieheni on ehdottanut, että menisimme seksuaaliterapeutille. Hän sanoo, että voisi tehdä mitä vain, jotta minäkin nauttisin seksistä. Sekin ajatus tuntuu vain turhalta. Tuntuu, ettei meille kahdella ole vain sitä seksuaalista kemiaa...

Anteeksi pitkä viesti! Kaipailisin vain vinkkejä ja mahd. muiden kokemuksia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 17:08"]

No ei mikään ihme, kun katsot vain pintaa ja muuta. Mites ne tunteesi? Millaista seksiä haluat? Etkö osannut olla yksin ja odottaa parempaa?

[/quote]

Kyllähän ap kirjoitti kauniisti miehestään muutenkin. Kuulostaa sympaattiselta mieheltä. Jos seksi ei toimi, niin se on ihan muista asioista kiinni kuin pinnasta useimmiten. Ehkä hän kuvaili miestään siksi, ettei joku kommentoi tänne kysyäkseen miehen ulkonäköä (tyyliin "onko hänellä ylipainoa kun et halua seksiä"). Minä ainakin kysyisin niin, jos en tietäisi ja kuulisin vain ongelman.

Vierailija
22/27 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiemmat suhteesi, seksi on tärkeä asia parisuhteessa, oletko ollut ennen tarkka sen suhteen? Jos nyt miehesi ehdottaisi romanttista illallista ja tietäisit että on tulossa myös "sänkypuuhia" niin alkaako jo valmiiksi ahdistamaan? Tiedät varmasti jonkun asian minkä haluaisit miehesi tekevän toisin, onko liian hellä ja liian kiltti vai huono sängyssä? Kukaan ei ole huono, mutta kaikki eivät sovi yhteen seksuaalisesti. On itsellä myös kokemusta siitä että on yksi ihana mies, joka oli niin älyttömän hyvä sängyssä,olisin halunnut seurustella hänen kanssaan mutta tuli muita esteitä hänen taustan takia. Silti mietin häntä joka päivä,olen sitä mieltä ettei kukaan voi olla parempi kuin hän. se seksuaalinen kemia pelasi niin hyvin että oikeen pelästyin. Kukaan meistä ei ole täydellinen, et ole ainut joka omistaa komean miehen jossa on muita miinuksia. Seksi on kuitenkin niin tärkeä asia, jos sinulla on sellainen tunne että siitä ei tule koskaan parempaa niin ei se sitten pitkään kestä, ei kumppani voi katsoa vierestä kun et nauti, vaan inhoat. Kumppanille se on myös kova paikka, hän luulee että hänessä on jotain vikaa vaikkei olisikaan. Nyt ei taida kaikki kemiat kohdata. Oletko puhunut tästä miehellesi? Voisitko näyttää hänelle kirjoittamasi tekstin? Ainut positiivinen asia seksin suhteen minkä itse nään sinusta on se että olet halunnut olla hänen kanssa yli kaksi vuotta? Sinun on siis silloin pakko nauttia edes jollain tapaa siitä aktista? vai? Oliko teillä aluksi intiivisempi ja kiihkeempi "suhde" joka alkoi menemään huonompaan suuntaan? siinä monta kysymystä seksiin liittyen.. Tärkeintä on tosiaan että miehesi tietää asiasta. Et voi elää loppuelämää noin. Voi olla että on pienestä asiasta kiinni ja pystyt nauttimaan siitä enemmän kuin koskaan, kommunikointiongelmia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia puuttuu..

Vierailija
24/27 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 16:35"]

Siis miksi sexi ällöttää sua? Tekeekö hän jotain väärin vai miksi välttelet sitä??

[/quote]

Oliko tämä miehen tekemä kysymys? Jotenkin vaan tuntui siltä. Eihän se, että joku ällöttää, liity mitenkään siihen (ainakaan suoraan), että se joku tekee jotain väärin, vaan kyseessähän on tunne. Se ihminen ei vaan tunnu hyvältä (siis seksissä). Kyllä siinä puhtaasti kemioista kysymys. 

Vierailija
25/27 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aloittaja vain nauraa partaansa kun yritämme neuvoa hänelle miten temppu tehdään siten että tuntuu kivalta sekä niin ihanalta, aivan kuin pää räjähtäisi.

Me epätoivoiset luuserit yritämme neuvoa miten seksiä oikein kunnolla harrastetaan.

Vierailija
26/27 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiaanojen hiki haisee pahalta. Toisenlaiselta kuin sauna-suomi-pojujen. Siitä se johtuu.

Vierailija
27/27 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on liian kiltti ja herttainen. Pitäis olla renttu ja vähän ikävä tyyppi että seksi kiinnostaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi