Mies ilman paitaa...
En tiedä, olenko tiukkis tai ahdasmielinen, mutta mun mielestä miehet saa luvan pitää paidan päällään joka paikassa muualla, paitsi omassa pihassa/partsilla tmv ja rannalla yms. paikassa. Paita pidetään päällä kaupassa, terassilla, kaupungilla, urheilutapahtumissa ja muutenkin julkisilla paikoilla.
Oli sitten lihava tai huippukuntoinen, sillä ei ole merkitystä.
Onko muita samoin asiasta ajattelevia vai oleno poikkeavan tiukkis?
Kommentit (10)
Et ole tiukkis. Olen täysin samaa mieltä. Karsein tapaus oli kaljamahainen mies, joka tuli ruokakauppaan iman paitaa.
Tehkää lakialoite. Muuten se ei lopu.
Mitä vittua se sun elämää liikuttaa vaikka kulkisivat alasti?
Luuletko, että me miehet tykätään niistä kaikista valkoisista sellureisistä, joita naiset muuten esittelevät paljon enemmän kuin miehet paljaita ylävartaloitaan. Se on normi, että muijat kulkee lähes alasti, mutta poikkeus jos näkee paidattoman miehen kaupungilla.
kulkekoon vaikka alasti, ei kiinnosta.
Ja vitoselle, naiset ihan yhtä lailla sais pitää vaatteet päällä julkisilla paikoilla liikkuessaan, samat säännöt molemmille.
Jos on hyväkuntoinen mies, niin kyllähän siinä silmä lepää. Paita pois vaan!
Minun puolestani miehet saavat liikkua ihan vapaasti ilman paitaa. ;) Eikä sillä ole ainakaan omasta mielestäni väliä että onko sixpack vai ei, ei todellakaan. Miehet on komeita. :)
Hyi, miehiä.
T. päivystävä av-femakko
mä olen samaa mieltä. ei me naisetkaan saada kulkea yläosattomissa ja on tosi ällöä jos vaikka jossain penkillä istuu ilman paitaa ja sitten pitää kohta itse siihen istua. yäk :s