tänään kassalla
-ostin toukokuussa kirsikkapuun ja se kituu, tässon kuitti. Voiks sen vaihtaa uuteen
-joo kyllä voimme vaihtaa, takuuaikaakin on vielä jäljellä. Ota vain taimi maasta ja tuo se kuitin kanssa niin saat uuden tilalle
-mullon kännyssä kuva siitä, kato nyt kun lehdet on näin ja oksat noin
-juu juu tuo vaan taimi takas niin vaihdamme
-siis eiks tää kuva riitä.pitääkö se nyt kaivaa maasta ylös vai
-valitettavasti kuva ei riitä.haluamme aina reklamaatioissa kasvit takaisin
-siis joudun ajamaan taas tänne uudestaan sen puun kanssa.siis wtf
-ihan on yleinen käytäntö kuluttajakaupassa että korvattava tuote palautetaan kauppaan
-no täähän on ihan naurettavaa pelleilyä
-mmmm
-saa olla kyllä viimeinen kerta kun ostan täältä kaupasta mitään
-kiitos hei
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:01"]Kasvien kanssa voi olla vähän hankalaa kun ne on jo istutettu
[/quote]
No onhan moni kodinkonekin kytketty ja integroitu ym. Ja silti raahataan takaisin kauppaan
En ole koskaan ostanut ainuttakaan kasvia. Ei mitään hajua miten tuossa pitäisi oikeesti toimia
Tietty se palautetaan, päivänselvää.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:01"]
Kasvien kanssa voi olla vähän hankalaa kun ne on jo istutettu
[/quote]
Istutettuja kasveja siirrellään vuosienkin päästä. Ei se ole mikään ongelma.
Miksi haluaisit pitää sen kituvan siinä maassa edelleen? Ylös vaan ja uutta hakemaan. On sitten jo reikäkin valmiina mihin istuttaa.
Olipas tyhmä asiakas. Ehkä sun ei enää kannata ostella mitään, kun et osaa palauttaakaan!
Täh? Luuletko kauppiata ihan tyhmiksi? Sähän voit ottaa kuvan ihan mistä tahansa kuituneesta risusta ja sitten saada uuden kasvin tilalle, eli voisit ostaa kaksi yhden hinnalla. Tottakai se kasvi (kuten ihan kaikki tuotteet) joista palautusta/vaihtoa ollaan tekemässä tuodaan takaisin.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:14"]
Olipas tyhmä asiakas. Ehkä sun ei enää kannata ostella mitään, kun et osaa palauttaakaan!
[/quote]Eiköhän se ap ollut siellä tiskin toisella puolella...joskus tuntuu että tää palsta on täynnä palikoita.
Olenmmyös puutarhakaupan kassalla. 80% reklamaatiotilanteista on sellaisia että asiakkaat suuttuu kun vaadimme kasvia takaisin. Ajatellaan nimenomaan että kuva riittää.
Jotkut jopa sanovat etteivät halua kaivaa sitä maasta josko lähtisi kuitenkin vielä kasvuun, silti haluavat korvaustaimenkin.
Kauppa tekee tuottajalle tai tukulle reklamaation virheellisestä tuotteesta, joten he tarvitsevat todisteen eteenpäin. Olisiko myyjän siis pitänyt ottaa kännykkäkuva sinun kännykästäsi, jossa on kuva risusta?
Aasiakas taas liikkellä ja viitsii vielä netissä itkeä ajattelemattomuuttaan. Tsempit myyjälle!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:14"]
Olipas tyhmä asiakas. Ehkä sun ei enää kannata ostella mitään, kun et osaa palauttaakaan!
[/quote]Eiköhän se ap ollut siellä tiskin toisella puolella...joskus tuntuu että tää palsta on täynnä palikoita.
[/quote]
No todellakin, ja nyt palikalla tarkotetaan sinua. Lue uudelleen niin huomaat että edellinen kirjoittaja tarkoitti kyllä ihan ap:ta.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:14"]
Olipas tyhmä asiakas. Ehkä sun ei enää kannata ostella mitään, kun et osaa palauttaakaan!
[/quote]Eiköhän se ap ollut siellä tiskin toisella puolella...joskus tuntuu että tää palsta on täynnä palikoita.
[/quote]
No todellakin, ja nyt palikalla tarkotetaan sinua. Lue uudelleen niin huomaat että edellinen kirjoittaja tarkoitti kyllä ihan ap:ta.
[/quote]
Onko ketjun kirjoittanut myyjä vai asiakas??
Jos ei halua turhaan ajella eestaas, voi myyjäliikkeelle soittaa tai laittaa sähköpostia reklamaatiosta ja palautuskäytännöistä. Mitäs läksit!?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:18"]
Täh? Luuletko kauppiata ihan tyhmiksi? Sähän voit ottaa kuvan ihan mistä tahansa kuituneesta risusta ja sitten saada uuden kasvin tilalle, eli voisit ostaa kaksi yhden hinnalla. Tottakai se kasvi (kuten ihan kaikki tuotteet) joista palautusta/vaihtoa ollaan tekemässä tuodaan takaisin.
[/quote]Kauppiaana voin kertoa että parhaimmat reklamaatiot ovat niitä kun asiakas yrittää palauttaa tuotetta myymälään ja on ostanut sen ihan eri kaupasta...
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:14"]
Olipas tyhmä asiakas. Ehkä sun ei enää kannata ostella mitään, kun et osaa palauttaakaan!
[/quote]Eiköhän se ap ollut siellä tiskin toisella puolella...joskus tuntuu että tää palsta on täynnä palikoita.
[/quote]
No tuon tekstin perusteella ap voi olla myös se asiakas.
Muahahaaaaa
Taidankin ottaa kuvan tuosta rikki menneestä epilaattorista ja mennä sen kanssa kauppaan.
Eikö tuo nyt ole ihan itsestäänselvä asia että tuote palautetaan korvausta vastaan!?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:27"]Eikö tuo nyt ole ihan itsestäänselvä asia että tuote palautetaan korvausta vastaan!?
[/quote]
Ei näköjään ole
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:14"]
Olipas tyhmä asiakas. Ehkä sun ei enää kannata ostella mitään, kun et osaa palauttaakaan!
[/quote]Eiköhän se ap ollut siellä tiskin toisella puolella...joskus tuntuu että tää palsta on täynnä palikoita.
[/quote]
No todellakin, ja nyt palikalla tarkotetaan sinua. Lue uudelleen niin huomaat että edellinen kirjoittaja tarkoitti kyllä ihan ap:ta.
[/quote]
Onko ketjun kirjoittanut myyjä vai asiakas??
[/quote]
Jos olisi myyjä niin tuskinpa jaksaisi tänne kirjoitella. Noita tosiaan sattuu harvasen päivä.
Kasvien kanssa voi olla vähän hankalaa kun ne on jo istutettu