Mistä saa ostettua Kånken-repun halvalla?
Tytär on nyt saanut pakkomielteen tuosta repusta ja haluaa sellaisen =( Minulla kun ei olisi montaa kymppiä maksaa repusta kun olen sairaseläkkeellä :,(((
Kommentit (15)
En tiedä saako sitä mistään kovin halvalla, mutta on hintansa väärti! Maksaa itsensä kyllä takaisin jossain vaiheessa. Ei tarvitse olla ostelemassa koko aikaa uusia laukkuja, kestää tuulet ja sateet eikä hajoa tai rispaannu millään. Todella hyvää laatua, kestää vuodesta toiseen.
kaikilla on sellainen. kohta ihmiset kyllästyvät niihin ja tyttösikin haluaa jonkun toisen repun/laukun.
Ootko katsonu saisko käytettynä? Torista tai fb-kirppiksiltä?
Sitä ei saa tarjouksista. Metsästä kirppikseltä. On kyllä nyt niin hittituote että menee kirppikselläkin varmaan heti. Partioaitassa ollut edullisin ja jos tunnet jonkun partiolaisen jäsenkottilla partioaitasta saa 10% alennuksen.
Minä haluaisin ostaa sellaisen halvalla, esimerkiksi 10-50€
Kiinakaupoista; Wish, Aliexpress tai Ebaystä. Feikkejä, mutta kuitenkin.
Olisiko kellään teistä paikkaa tiedossa mistä voisi tilata halvalla?😚
Ei rispaannu millään?? Sallikaa mun nauraa :D Katsokaa teinien kånkeneita katukuvassa, likaisempia ja rispaantuneempia kuin muut reput yhteensä.
joo omasta kånkkenista irtos se toinen hihna joka siis pitää sen sielä selässö ja on täynnä reikiä ja tosi likainen ja rispaantunut :DDDDDD
Ei kannata tilata kiinakaupoista.
Eipä niitä saa halvalla mutta on tähänastisista repustani ollut hintansa arvoinen
Mä sain Kånkenin 15vuotiaana. On vieläkin erittäin hyväkuntoinen, vaikka sitä on käytetty paljon.Repulla on ikää yli 20v.
Käytettyjä Kånkeneita on silloin tällöin myynnissä kirpputoreilla ja Tori.fi parilla kympillä.
Itse ostin Partiovarusteesta sellaisen minin mikä on ihan riittävä meidän perheen retkille. Se oli tarjouksessa muistaakseni alle 50 euroa.