Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voikohan mies vielä paljon idiootimpi olla?

Vierailija
18.07.2014 |

Mies on ollut 4 viikkoa kesälomalla ja pitänyt lasta kokopäivähoidossa kotona olleessaan. Minä olen koko kesän ilman lomaa töissä. Mies on hakenut ja vienyt lapsen muuten, paitsi tällä viikolla kun oli reissussa! MIehen piti tulla tänään reissulta siten, että hakee lapsen pk:sta, että saan tehtyä työni loppuun viikonloppua varten.  Kun pk:sta hakuaika alkoi lähestyä, mies soitti ja silmoitti ettei ehdikään hakea. Kysyin missä on, kierellen ja kaarrellen kertoi, että vasta ihan alkumatkassa, matka kestää kakkiaan 2.5 tuntia. Nyt sitten tuli, matkaan oli mennytkin 3.5 h, eli ei siis välttämättä oikeasti edes ollut vielä lähtenyt kun soitti. Nyt tuli kotiin ja kun asiasta mainitsin, niin tottakai suuttui. KOmmentoikaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä, että päiväkodissa ovat painostaneet MINUA siitä, ettei lapsella ole kesälomaa. Miehelle eivät ole sanoneet asiasta kertaakaan. Ap

Vierailija
2/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä olet löytänyt tuollaisen helmen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:03"]

Mistä sä olet löytänyt tuollaisen helmen?

[/quote]

No perhana koulussa aikoinaan tavattiin. Ap

Vierailija
4/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Itse tapasin koulussa oikeasti ihanan ja upean miehen. Tasan ei valitettavasti käy nallekarkit.

Vierailija
5/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi tätä ei tämän enempää kommentoida?

Vierailija
6/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se vaan paranee kun vaihtaa.

Vierailija
7/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 17:59"]Niin ja lisään vielä, että päiväkodissa ovat painostaneet MINUA siitä, ettei lapsella ole kesälomaa. Miehelle eivät ole sanoneet asiasta kertaakaan. Ap

[/quote]

Vittu, toi on perseestä, että lapsella ei ole yhtään lomaa päivähoidosta. Hävetkää saatana. Mitä te teette lapsia äijien kanssa, joita selvästikkään ei kiinnosta lapsi.

Vierailija
8/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 17:59"]Niin ja lisään vielä, että päiväkodissa ovat painostaneet MINUA siitä, ettei lapsella ole kesälomaa. Miehelle eivät ole sanoneet asiasta kertaakaan. Ap

[/quote]

Vittu, toi on perseestä, että lapsella ei ole yhtään lomaa päivähoidosta. Hävetkää saatana. Mitä te teette lapsia äijien kanssa, joita selvästikkään ei kiinnosta lapsi.

[/quote]

Ok, kiitos kommentistasi. MIstähän tämänkin asian aikoinaan olisin voinut tietää? Kaikki kun silloin aikoinaan puhuttiin ihan toisin. Ap

Vierailija
9/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:46"]

[/quote]

[/quote]

Ok, kiitos kommentistasi. MIstähän tämänkin asian aikoinaan olisin voinut tietää? Kaikki kun silloin aikoinaan puhuttiin ihan toisin. Ap

[/quote]

Komppi 8:lle!

Vierailija
10/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä mikä mättää? Meidän poika on ainakin päiväkodissa iloinen ja reipas, menee mielellään sinne kun kavereita ja ohjelmaa kokoajan.

Vierailija
11/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet mokannut jo siinä vaiheessa kun olet hyväksynyt sen että mies lomailee ja lapsi on hoidossa... mä olisin laittanut miehen valitsemaan jo siinä vaiheessa.

Vierailija
12/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:44"]

Joskus se vaan paranee kun vaihtaa.

[/quote]

Ei kannata vaihtaa, jättää vain eikä otta uutta riesaa. Silloin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin oman elämän paraneminen kun sitä ei ole kukaan koko aikaa pilaamassa.

Tollaset äijät (kuten exäni jolla vastaavia järjenjuoksuja) pitäisi kaikki roudata jonnekin saarelle keskenään ilman naisia.

Vierailija
13/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en usko että mies voi olla enää yhtään idiootimpi. Tai itsekkäämpi.

Vierailija
14/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
15/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teidän miehillä kauheat emännät. Mies mökillä ja 3 tuntia myöhästyy, niin pirttihirmut jo kaulinten kanssa vastaanottamassa. Antakaa miehillenne omaa aikaa, ilman aikarajoituksia niin se korvautuu teille korkojen kera takaisin...

Vierailija
16/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:09"]

On teidän miehillä kauheat emännät. Mies mökillä ja 3 tuntia myöhästyy, niin pirttihirmut jo kaulinten kanssa vastaanottamassa. Antakaa miehillenne omaa aikaa, ilman aikarajoituksia niin se korvautuu teille korkojen kera takaisin...

[/quote]

Ja vitut korvaannu. Minä ainakin annan omalleni täysin vapaasti sitä omaa aikaa. On viikonloppureissuja ja urheiluharrastuksia. Aina on kyllä kiitollinen ja lupaa, että korvaa mulle jotenkin, mutta eipä ole näkynyt korvauksia.

Vierailija
17/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:14"]

[/quote]

Ja vitut korvaannu. Minä ainakin annan omalleni täysin vapaasti sitä omaa aikaa. On viikonloppureissuja ja urheiluharrastuksia. Aina on kyllä kiitollinen ja lupaa, että korvaa mulle jotenkin, mutta eipä ole näkynyt korvauksia.

[/quote]

Niin tai sinä pidät itsestään selvyyksinä miehen tekemiä asioita sua kohtaan...

Vierailija
18/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Taas näitä, jotka kuvittelee muita huomioimattoman ihmisen muuttuvan herrasmieheksi, kun antaa tulla ja mennä sekä tekee kaikki kotityötkin sen puolesta. Totuus on, ettei sellanen mies edes huomaa mitään erityistä siinä, että palvelut pelaa kotona kuin hotellissa vuorokaudenajasta riippumatta.

Vierailija
19/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Taas näitä, jotka kuvittelee muita huomioimattoman ihmisen muuttuvan herrasmieheksi, kun antaa tulla ja mennä sekä tekee kaikki kotityötkin sen puolesta. Totuus on, ettei sellanen mies edes huomaa mitään erityistä siinä, että palvelut pelaa kotona kuin hotellissa vuorokaudenajasta riippumatta.

[/quote]

Taas näitä, jotka ajattelee että itse elättää miehen täysin ja tekee kaikki talon/perheen työt ja mies vaan tuhlaa ja laiskottelee...

Ajatelkaa joskus arvon naiset, mitä kaikkea se teidän mies tekee, raataa, passaa teitä, jotta teillä olisi hyvä olla. Miehet ei vaan tee numeroa tekemisistään, vaan tekee ja on hiljaa... Toisinko naiset!

Jos sitten mies on kerran vuodessa 3 tuntia liian pitkään mökillä, niin se on maailman loppu ja heti kirjoitetaan kaikki foorumit täyteen, kuinka idiootti mies hällä on.

Laskekaapa kerranki, montako tuntia olette itse myöhästyneet kaikista omista höpötyksistänne? (meikki, voide, muoviastia yms.. kekkerit)

T: Mies

Vierailija
20/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Taas näitä, jotka ajattelee että itse elättää miehen täysin ja tekee kaikki talon/perheen työt ja mies vaan tuhlaa ja laiskottelee...

Ajatelkaa joskus arvon naiset, mitä kaikkea se teidän mies tekee, raataa, passaa teitä, jotta teillä olisi hyvä olla. Miehet ei vaan tee numeroa tekemisistään, vaan tekee ja on hiljaa... Toisinko naiset!

Jos sitten mies on kerran vuodessa 3 tuntia liian pitkään mökillä, niin se on maailman loppu ja heti kirjoitetaan kaikki foorumit täyteen, kuinka idiootti mies hällä on.

Laskekaapa kerranki, montako tuntia olette itse myöhästyneet kaikista omista höpötyksistänne? (meikki, voide, muoviastia yms.. kekkerit)

T: Mies

[/quote]

En aloituksessa alkanut kertoilla taustoja enempää, mutta... Ei ole tosiaankaan kyse vain jostain 3 h/vuosi myöhästymisetä, vaan mies lohkoo itselleen joka asiassa aikaa ja etuuksia. Tekee töitä kellon ympäri, ei siis tosiaankaan lähtisi kesken työpäivää pois töistä minun menojeni takia, niinkuin minä jouduin tänään tekemään. Omaa aikaa annnant tai paremminkin mies vaan yksipuolisella ilmoituksella ottaa. Työnsä lisäksi harrastaa tunteja viikossa, lähes kaikki työt jäävät minulle, lasten yöheräilyt ym. Mies ei ole KERTAAKAAN heräillyt yöllä lasten vuoksi. Revi siitä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi