Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsipermanentti vai ei? APUA ÄKKIÄ!!!!

Vierailija
18.07.2014 |

Mietin varaanko ajan ripsipermanenttiin vai enkö varaa. Samalla haluaisin kestovärin ripsiin. Voihan ne laittaa samalla "istunnolla"?

Kannattaako laittaa ripsipermanentti? En meikkaa mutta haluaisin näyttää vähän nätimmältä. Ripseni ovat suorat ja värittömät.

Näyttääkö ripsipermanentin ja kestovärin kanssa sitten "liian laitetulta" jos ei normaalisti tee mitään ripsilleen?

Varaanko vai en?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä ja voi ottaa kestovärin samalla. Suosittelen! Musaa vain kuulokkeista mukaan, hommaan menee noin tunti.

Vierailija
2/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteestä! Kumpi siinä laitetaan ensin, permanentti vai väri? Sattuuko ripsien taittaminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele ripsipermanenttia, ei pysy kauaa eikä taivuta mitenkään ihmeellisesti. Värjäys on kiva lisä, jos ei sitä ole koskaan ennen ottanut :)

Vierailija
4/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka väri sitten permis. Mulla kesti reilun kuukauden hoito eli tyytyväinen olen. Nro 2

Vierailija
5/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele permanettia! Mulle tehtiin ja ripset meni ihan rullalle ja olin tosi urpån näköinen 3 viikkoa ennen kuin hiukan suoristuivat:/

Vierailija
6/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei siitä sitten tullutkaan mitään :D Soitin ihan tohkeissani kampaajalle ja hän sanoi etteivät enää teekään sitä. Varasin sitten ajan pelkkään ripsien värjäykseen. Parempi sekin kai kuin ei mitään :D

Ap

Vierailija
7/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun netissä lukee hintakin sille mutta ei tee enää. Miksihän? En alkanut kysellä. Ehkä tulos oli aina niin karmiva :D

Ap

Vierailija
8/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on liian hankalaa ja aikaavievää heille :D onhan se aika näpertämistä, vihasin sitä koulussa.

Vierailija
9/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:36"]

Mietin varaanko ajan ripsipermanenttiin vai enkö varaa. Samalla haluaisin kestovärin ripsiin. Voihan ne laittaa samalla "istunnolla"?

Kannattaako laittaa ripsipermanentti? En meikkaa mutta haluaisin näyttää vähän nätimmältä. Ripseni ovat suorat ja värittömät.

Näyttääkö ripsipermanentin ja kestovärin kanssa sitten "liian laitetulta" jos ei normaalisti tee mitään ripsilleen?

Varaanko vai en?

[/quote]

Älä laita noin vahvoja kemikaaleja silmien alueelle.

Vierailija
10/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina laitettu ripsipermanentin yhteydessä väri automaattisesti. Ekalla kerralla kun olin, tuntui että se permanentti vähän jopa epäonnistui - ripsistä ei tullut mitenkään erityisen taivutetut. Se oli kuitenkin tosi kätevää, koska sitä permanenttiainetta niissä kuitenkin sitten kai oli, ja riitti kun aamulla näytti ripsentaivuttimia ihan pienen hetken, niin loppupäivän ripset pysyi ihan moitteettomina.

Tuon jälkeen kävin muutaman kerran eri paikoissa ripsipermanentissa, mutta sama kokemus kuin kutosella. Ilmeisesti ripset on liian pitkät ja käytetty rulla liian pieni, koska ripset menivät aivan liikaa rullalle. Edestä katsottuna se näytti ihan ok:lta, mutta sivusta ihan typerältä.

Vierailija
11/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullia on eri kokoisia, jokaiselle ripsen pituudelle omansa. Ongelma näissä on se, että hoitolat tekevät ripsipermiksiä aika harvoin, jolloin avattu permanenttiaine vanhenee ja taivutusta ei synny, tai tulee liian loiva. Nykyään on onneksi saatavilla myös yksittäispakattuja permisaineita, jotka ei täten pääse laimentumaan ajan kanssa. Väri laitetaan permiksen jälkeen.

Onnistunut tulos on täysin riippuvainen huolellisesta tekijästä ja tehokkaista aineista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä