Hyvää huomenta arvon mammatoverit! Mitä aamuunne kuuluu? :-)
Täällä on aamukahvit ja lehdenluku jo vauhdissa, mitäs sinne?
Kommentit (30)
En ole nukkunut silmäystäkään, päättele siitä.
Iloista odottelua. Vain tämä päivä, ja sitten loma.
Olen ärsyyntynyt. Lapset kuuluu olevan heräilemässä. Sain ne myöhään nukkumaan kauhealla taistelulla. Luulin, että nukuttaisiin pitkään, mutta tässä ollaan. Ihan väsyneenä jo valmiiksi.
Herättiin juuri koko perhe, tänään linnanmäelle! :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 07:02"]
Olen ärsyyntynyt. Lapset kuuluu olevan heräilemässä. Sain ne myöhään nukkumaan kauhealla taistelulla. Luulin, että nukuttaisiin pitkään, mutta tässä ollaan. Ihan väsyneenä jo valmiiksi.
[/quote]montako lasta?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 07:07"]
Herättiin juuri koko perhe, tänään linnanmäelle! :)
[/quote]Voi..meidan lapset haikeasti muistelevat linnanmakea tana kesana...Pitakaa hauskaa !!!
Aamukahvit juotu ja mies saateltu töihin. Itse menen vähän myöhemmin töihin. Ihana aamu, vaikka en ole minäkään nukkunut kovin hyvin. Väkinäistä oli nousta, mutta asenteella se päivä lähtee! Mies olisi jäänyt ruokatunninkin töihin, on kuulemma niin paljon töitä, mutta sanoin, että tule vaan syömään. Olisi varmaankin mennyt toimistonaisen kanssa syömään, kun ovat kahdestaan töissä. Työpaikka on ihan kivenheiton päässä ja käy yleensä kotona syömässä. On vähän luottamusongelmia, kun mies ei puhu aina täyttä totta. Mutta näillä mennään!
Hyvää tätä päivää toivon kaikille av-mammoille! ❤
Niskat kipeänä,minulla on huono ryhti ja olen viimeaikoina yrittänyt korjata sitä, on ollut selkä kipeä ja nyt niskakin, vinkkejä ryhtiin?
Juon cappucinoa ja tulin palstailemaan ennen kuin hoitolapsi saapuu, omat on jo herännyt ja vinkuu suklaata, mistä lie saaneet päähänsä että aamupalaksi saisi suklaata :)
Tytär kuumessa; (harmittelee kun ei päässyt päiväkodin tapahtumaan.itse juon kahvia ja odottelen että pääsen soittamaan terkkarille
Tytär herätti jo viideltä. Nyt on puurot keitetty ja syöty, vähän imuroitu, siivoiltu yleisesti, koira lenkitetty ja kissanhiekkalaatikot putsattu. Nyt istäntä torkkuu sohvalla, tytär katsoo pikkukakkosta ja minä imetän vauvaa ja selainen nettiä :)
Mitäs tässä, ollaan pojan 8v kanssa kahden kotona. Mies läks töihin 5.20, 2 teiniä on Karkkilassa mökillä. Vähän selkää särkee, ihan vielä en jaksa nousta sängystä. Mobiiliselailen av:lla. Poika nukkuu varmaan vielä pari tuntia. Kohta vois lukea aamun lehden ja juoda kupposen teetä.
Suunnitelmia päiväksi ei ole, mutta jännittää. Meidän perheen viimeinen vauva syntyy ensi viikolla (käynnistys tiistaina) :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 07:22"]Tytär kuumessa; (harmittelee kun ei päässyt päiväkodin tapahtumaan.itse juon kahvia ja odottelen että pääsen soittamaan terkkarille
[/quote] mikä tapahtuma siellä olis ollut. Jos sais ideaa. Nuo kesäpäivystykset on vähän raskaita lapsille, mutta henkilökunnalle myös.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 07:31"]
Tytär herätti jo viideltä. Nyt on puurot keitetty ja syöty, vähän imuroitu, siivoiltu yleisesti, koira lenkitetty ja kissanhiekkalaatikot putsattu. Nyt istäntä torkkuu sohvalla, tytär katsoo pikkukakkosta ja minä imetän vauvaa ja selainen nettiä :)
[/quote]
Kuulostaa ihanalta, varsinkin toi imetän vauvaa, en edes pitänyt imetyksestä, mutta nyt tuli vauvakuume.
Kurkku taas eilistä kipeempi ja rohina käy, mutta ei se mitään, mitä suurimmalla todennäköisyydellä tänään postimies tuo RASKAUSTESTIT jotka tilasin. Toki esikoinen heräs tuntia aiemmin kuin normaalisti kun lasken muutenkin minuutteja. Mietin pitäiskö pudätellä pissaa postin tuloon, mutta täällä ei koskaan tiedä monelta se tulee. Jos posti ei tuo testiä niin pakko käydä apteekissa, oon jo viikon odottanut että pääsee pissaamaan tikkuun..!!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 07:31"]
Mitäs tässä, ollaan pojan 8v kanssa kahden kotona. Mies läks töihin 5.20, 2 teiniä on Karkkilassa mökillä. Vähän selkää särkee, ihan vielä en jaksa nousta sängystä. Mobiiliselailen av:lla. Poika nukkuu varmaan vielä pari tuntia. Kohta vois lukea aamun lehden ja juoda kupposen teetä.
Suunnitelmia päiväksi ei ole, mutta jännittää. Meidän perheen viimeinen vauva syntyy ensi viikolla (käynnistys tiistaina) :)
[/quote]ihanaa!!!
Joku dorka taas alapeukuttaa täällä pelkästä alapeukutuksen riemusta! Idiootti, hanki elämä
Mullakin alkaa loma. Jee pikkulapsettomat viisi viikkoa edessä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 07:41"]
Kurkku taas eilistä kipeempi ja rohina käy, mutta ei se mitään, mitä suurimmalla todennäköisyydellä tänään postimies tuo RASKAUSTESTIT jotka tilasin. Toki esikoinen heräs tuntia aiemmin kuin normaalisti kun lasken muutenkin minuutteja. Mietin pitäiskö pudätellä pissaa postin tuloon, mutta täällä ei koskaan tiedä monelta se tulee. Jos posti ei tuo testiä niin pakko käydä apteekissa, oon jo viikon odottanut että pääsee pissaamaan tikkuun..!!
[/quote]missa asut? :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 07:41"]
[/quote]missa asut? :)
[/quote]
Helsingissä. Postin tulon arvaamattomuudella tarkoitin että se saattaa tulla heti aamusta tai vasta iltapäivällä. Tiedä sitten miten suuri jakoalue tuolla kantajalla on mutta varmaan vaihtelee sitten että mistä lähtee liikkeelle kun noin monen tunnin heitto.
Työt alkaa just, sauhut tässä vielä ehtii vetää... ;)