mitä syöt herkuttelupäivänäsi?
Mulla on lauantai koko päivä herkuttelu päivä eli syön aamulla jäätelöä ja limpparia ja illemmalla jotain kallista lihaa ja valkkaria, vähän suklaata. Loppu viikko menee taas paastotessa...
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 15:18"]
OT mutta onko tuolle "ahminta kiihdyttää 'aineenvaihduntaa'" jotain tieteellistä näyttöä? Aineenvaihdunnasta kirjaimellisesti tuskin on kyse mutta ideana siis että pysyy laihana jos ahmii välillä? Jäi kiinnostamaan, vaikken tuon kirjoittajan lauantaieväitä alas saisikaan.
[/quote]
Menee elimistö säästöliekille jos on koko ajan minimikaloreilla. Kyllä on ihan tieteellinen näyttö tästä.
Lohturuokaa. Tomaattikeittoa ja kasvispastaa tomaattikastikkeella. Paljon valkoviiniä. Sitten vaan käperryn uneliaana sohvan nurkkaan.
Yleensä ihan normi ruokaa, mutta enemmän kuin normaalina päivänä. Joskus sipsiä/popcornia.
Syön kans normiruokaa mut enemmän mitä yleensä, sit cola lightiä ja chilipähkinöitä tai max. 200grammaa karkkia.
Mitat on siis 173/78 eli koitan laihduttaa.
Popcorneja pitää saada ja suklaata. Usein vielä roskaruokaa mäkistä tms. tai sitten hieman paremmin ulos syömään.
Mulla ei ole herkuttelupäiviä. "Pakollinen" mättäminen vuorokauden ajan vaan oksettaa. Sen sijaan voin minä tahansa päivänä syödä vähän karkkia, suklaata, pizzaa, viiniä jne. Mitat 169/57 (koska joku tulee muuten kohta huutelemaan läskiksi, ei muuten...)
Viikolla syön 400-800 kaloria päivässä ja lauantai on pyhitetty ahminnalle, jolloin aineenvaihdunta lähtee käyntiin!
Perus setit:
Kebab/pizza/mega-ateria heseltä
1 litra vanilijajäätelöä banaanilla ja suklaakastikkeella (tai muuta jätskiä)
Nakkeja ja lihapullia <3
Sipsejä
2 fazerin suklaalevyä (Lontoon rae ja mansikka vanilija)
Lidlin chocolate chip cookies ja myös Lidlin butter cookies
Jauhelihakastiketta ja spagettia (nam)
Jumbo karkkipussi
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 14:31"]Viikolla syön 400-800 kaloria päivässä ja lauantai on pyhitetty ahminnalle, jolloin aineenvaihdunta lähtee käyntiin!
Perus setit:
Nakkeja ja lihapullia <3
Sipsejä
Jumbo karkkipussi
[/quote]
Tätä tarkoitan juuri oksettavalla... Oksennatko tuon jälkeen? T: edellinen
Normiruokaa mitä olen poikaystävälle tehnyt aikaisemmin, se voi olla vaikka kasvismakaronilaatikkoa. Sitä reilumpi annos.
Viiniä ja sen seuraksi sipsiä ja dippiä, dippejä vaikka kaksikin.
Makeat herkut ei ole mun juttu.
Pizzaa tai intialaista ja fanipaloja jälkkäriks.
Eilen oli herkuttelupäivä. Syötiin siskon kanssa aamupalaksi pannaria, päivällä käytiin hesellä ja yöllä vielä lidlin pizza uuniin. Juomana pepsi-maxia ja vettä.
OT mutta onko tuolle "ahminta kiihdyttää 'aineenvaihduntaa'" jotain tieteellistä näyttöä? Aineenvaihdunnasta kirjaimellisesti tuskin on kyse mutta ideana siis että pysyy laihana jos ahmii välillä? Jäi kiinnostamaan, vaikken tuon kirjoittajan lauantaieväitä alas saisikaan.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 15:18"]OT mutta onko tuolle "ahminta kiihdyttää 'aineenvaihduntaa'" jotain tieteellistä näyttöä? Aineenvaihdunnasta kirjaimellisesti tuskin on kyse mutta ideana siis että pysyy laihana jos ahmii välillä? Jäi kiinnostamaan, vaikken tuon kirjoittajan lauantaieväitä alas saisikaan.
[/quote]
kokemuksen mukaan kiihdyttää. Jos syöt 6 päivää viikossa samanlaista ruokaa, salaattia vettä jne. Ja 1 päivä olisi sellainen että mättää kaikkea niin kyllä se toimii.
Snickerssin, daimin tai puffet mintun. Normiruoassa välttelen lisäaineita.
Juon 3litraa vettä ja syön 500gr prinsessakakun.
mansikoita, suklaata ja jädee. sit joku jauhelija perunamuusi setti nam ja raejuustoo
Siis yök reiän herkkuja. Jos mä haluun herkutella ostan hyvää suklaa , juustoja, hyvän punkun. Mitkään sipsit, limsat, roiskeläppäpizzat ei oo herkkuja.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 14:31"]Viikolla syön 400-800 kaloria päivässä ja lauantai on pyhitetty ahminnalle, jolloin aineenvaihdunta lähtee käyntiin!
Perus setit:
Nakkeja ja lihapullia <3
Sipsejä
Jumbo karkkipussi
[/quote]
Hyi helvetti. Mun ruokalista näytti tältä silloin kun sairastin nuorena bulimiaa. Jätski vaan viimeiseksi niin on helpompi oksentaa <3
Jos haluun jotakin makeeta niin mangoa tai suklaata ja suolaisena käy sipsit popparit tai pizza. :)
Juustonaksupussin. Rakastan juustonaksuja ja jos harahdun ostamaan pussillisen, se menee aina kokonaan, kerralla. Ostan niitä harvoin, muutaman kerran vuodessa.