Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En suostunut ajelemaan Hgin keskustassa varttia, mies suuttui

Vierailija
17.07.2014 |

Miehellä menoa Hgin keskustassa, asutaan lähellä. Tuolla tiellä ei ole autoliikennettä ja lähin parkki suht pitkällä. Bussit kulkee meiltä n 20min, autolla arvio 35min. Nyt ei ole ruuhka-aika ja seutulippu maksaa 10e. Meidän iso auto söisi bensaa aika paljon tuon yhteensä 1h10min aikana plus ne parkkiin ja parkista pois ajot. Ei mitään järkeä lähteä kuskaa. Itse olisin mennyt myös bussilla. Miehellä siis ei ajokorttia.

Suuttui ja alkoi puhisee, pyöritteli päätään ja naureskeli mulle halveksien kun sanoin etten lähde ajelemaan kun ei tuon lähempänä parkkia ole. Lähti ovet paukkoen sanomatta heippoja.

Joo, epävakaa persoonallisuushäiriö on ukolla. Täällä taas puran mieltäni, kenelle tästä kertoisin jos en teille. Huh.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan toinen vaihtoehto olis ollu ajaa siitä kadunkulmasta mihin miehen jätän reilu kilsan ja kääntyisin yliopiston liikenneympyrässä takaisin siihen kadunkulmaan. Sitä pari lenkkiä että mies pääsee asioinniltaan takaisin kyytiin :D

ap

Vierailija
2/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi miehen hankkia se kortti?

Meidän perheessä on kolme ajokorttia, mutta usein käytämme silti bussia kaupunkireissuillamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:43"]Kannattaisi miehen hankkia se kortti?

Meidän perheessä on kolme ajokorttia, mutta usein käytämme silti bussia kaupunkireissuillamme.

[/quote]

Onkohan hyvä idea lähteä raivoomaan sitten tien päälle. Kerran raivoissaan etupenkiltä käsin roikkunut ratissa ja yrittänyt ohjata ojaan.

Ap

Vierailija
4/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Ei mielenterveys ongelmaisen kanssa seurustelussa ole mitään mieltä jos tyyppi on jakuvasti tasapainoton. Ihan kuin olis suhteessa murkkuikäisen kanssa.

Vierailija
5/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:05"]Jätä se. Ei mielenterveys ongelmaisen kanssa seurustelussa ole mitään mieltä jos tyyppi on jakuvasti tasapainoton. Ihan kuin olis suhteessa murkkuikäisen kanssa.

[/quote]

Juu, kyllä hän nyt antaa muistutuksia miksi laitoin erohakemuksen vetämään.

Ap

Vierailija
6/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:38"]Miehellä menoa Hgin keskustassa, asutaan lähellä. Tuolla tiellä ei ole autoliikennettä ja lähin parkki suht pitkällä. Bussit kulkee meiltä n 20min, autolla arvio 35min. Nyt ei ole ruuhka-aika ja seutulippu maksaa 10e. Meidän iso auto söisi bensaa aika paljon tuon yhteensä 1h10min aikana plus ne parkkiin ja parkista pois ajot. Ei mitään järkeä lähteä kuskaa. Itse olisin mennyt myös bussilla. Miehellä siis ei ajokorttia.

Suuttui ja alkoi puhisee, pyöritteli päätään ja naureskeli mulle halveksien kun sanoin etten lähde ajelemaan kun ei tuon lähempänä parkkia ole. Lähti ovet paukkoen sanomatta heippoja.

Joo, epävakaa persoonallisuushäiriö on ukolla. Täällä taas puran mieltäni, kenelle tästä kertoisin jos en teille. Huh.

[/quote]

No kyllä tuo aika laiskalle sulta kuulostaa. Vai johtuuko lähtemättömyys ajopelosta? Jos et osaakaan takaisin?

Mun mies on paljon kuskaillut mua ja ihan perille asti. Tekisin siis tottakai samoin päin. Vartti ei auton sisällä meinaa mitään.

Mut jokainen perhe omanlaisensa.

Vierailija
8/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin lähtenyt kuskaamaan. Halvemmaksi se olisi tullut kuin linkkarilippu

Vierailija
9/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkari :D :D

Vierailija
10/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mitään ajopelkoa ollut ainakaan minulla, 20 vuotta auton ratissa Suomessa ja ulkomailla jos ei päivittäin niin keskimäärin viitenä päivän viikossa kuitenkin. Omakin exä oli epävakaa ja ihan tutun kuulloista mitä aloituksessa. Lisäksi ei koskaan pienintäkään kiitoksen tai arvostuksen elettä niistä sadasta kerrasta mitä kuskasin ennen kuin lopetin. Siihen aikaan kun vielä rakastin ja yritin niin sain vain haukut että olen itsekäs paska kusipää kun en lähde herraa kuskaamaan oksennustaudissa lähikauppaan. Alkoi hiipumaan se rakkaus ja yrittäminen.

Eikä se laiskuuttakaan ole, on vain täysin eri asia kuskata henkilöä joka arvostaa sitä mitä teet hänen puolesta kuin henkilöä joka vain vittuilee sinulle teit niin tai näin.

Ja minäkin purin kieltäni, ihan turha yrittää sanoa miehelle että hänessä olisi vika, vielä pahemman mielen vain olisi itselle saanut.

Nyt eron jälkeen on ihanan helppo hengittää. Ei tarvitse olla koko ajan varpaillaan ja pidättää hengitystä. Ei tuollainen mies mihinkään muutu. Hoida vain tuo ero loppuun asti.