Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan koronatodistuksen 2 viikon päästä. Sitten lentoliput ja hello Kuupa.

Vierailija
14.07.2021 |

Käykö vähän kateeksi.
=D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä maa on Kuupa? Missä sijaitsee?

Vierailija
2/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länteen päin mennään monta tuntia koneella.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä maa on Kuupa? Missä sijaitsee?

Ei se ole maa,se on se millä saunassa heitellään vettä kiukaalle.

Kun on lusikalla annettu,ei voi kuupalla vaatia :D

Vierailija
4/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako Kuuppaan?

Vierailija
5/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä todistuksen? Kai matkustaa voi ilman todistustakin...

Vierailija
6/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länteen päin mennään monta tuntia koneella.

Ap

Joo,tommosten takia täälläkin on kohta nelkyt kesällä ja plus kakskyt talvella. Lennellään sinnesuntänne...mut älä sä tuu takas,pysy siellä kuupassa

(oikeesti on paljussa takapihalla ja pöristelee dronea ja kuvittelee lentävänsä)

Vierailija
7/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kateelliset, kuupalaiset kaunottaret kainalossa katson kohta atlannin aaltoja

aurinkovarjorinksu käessä.

Ap

Vierailija
8/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kateelliset, kuupalaiset kaunottaret kainalossa katson kohta atlannin aaltoja

aurinkovarjorinksu käessä.

Ap

HERÄTYYYSSS;kello on jo kahdeksan,lopeta se huitominen ja mene töihin,et ole kuupassa etkä kuupan takana!

älä ota illalla niin paljoa enää...

Vierailija
9/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan hirveästi käy kateeksi, kun siellä olisi sentään 1-2 astetta lämpimämpi vielä kuin täällä.

Vierailija
10/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Kuupasa tunnen olevani vapaa.

Vierailija
11/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa tästä helteestä kohti lisää hellettä?

Siis minä rakastan tätä ilmaa. Juuri säiden vuoksi lähden vuosittain ulkomaille. Mutta tämä kesä on ollut niin super, että ei ole tarvetta lähteä mihinkään. Ei edes elikuun alun jälkeen, jolloin saan kakkospiikin.

Vierailija
12/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minä rakastan tätä ilmaa. Juuri säiden vuoksi lähden vuosittain ulkomaille. Mutta tämä kesä on ollut niin super, että ei ole tarvetta lähteä mihinkään. Ei edes elikuun alun jälkeen, jolloin saan kakkospiikin.

Minä en lähde säiden vuoksi ulkomaille vaan henkisen ilmapiirin. On pelkkä sattuma että suosimisani kohteissa on lämmin ilmasto.

- ei ap

Vierailija
13/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en lähde säiden vuoksi ulkomaille vaan henkisen ilmapiirin. On pelkkä sattuma että suosimisani kohteissa on lämmin ilmasto.

- ei ap

Henkinen ilmapiiri ympärilläsi on muuten sellainen, millaiseksi sinä itse luot. Voit itse valita seurasi.

Vierailija
14/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuppa? Quuppa?

Vierailija
15/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kuupasa ole sen kuumempi kuin normaali kesä täällä. 20-25.

Eli nyt on viileempää siellä.

Ap

Vierailija
16/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei ap

Henkinen ilmapiiri ympärilläsi on muuten sellainen, millaiseksi sinä itse luot. Voit itse valita seurasi.

Minä en ole luonut Suomen enkä edes kotipaikkakuntani henkistä ilmapiiriä. Niin suurta vaikutusvaltaa minulla ei ole.

Vierailija
17/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei ap

Minä en ole luonut Suomen enkä edes kotipaikkakuntani henkistä ilmapiiriä. Niin suurta vaikutusvaltaa minulla ei ole.

Lisään tähän vielä että valitsen seurani loman ajaksi matkustamalla ulkomaille.

Vierailija
18/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei ap

Mutta pystyt valitsemaan ihmiset, joiden kanssa olet tekemisissä, ja ihmiset ne henkisen ilmapiirin luovat. Jos olet yksin, niin ympärilläsi leijaileva henkinen ilmapiiri on vain ja ainoastaan sinun itsesi tekemä.

No, tiedän kyllä saivartelevani ja tiedän, mitä tarkoitat. Haluan vain sanoa, että tee muutoksia, jos kärsit ympärillä olevastasi ilmapiiristä.

Vierailija
19/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei ap

Mutta pystyt valitsemaan ihmiset, joiden kanssa olet tekemisissä, ja ihmiset ne henkisen ilmapiirin luovat. Jos olet yksin, niin ympärilläsi leijaileva henkinen ilmapiiri on vain ja ainoastaan sinun itsesi tekemä.

No, tiedän kyllä saivartelevani ja tiedän, mitä tarkoitat. Haluan vain sanoa, että tee muutoksia, jos kärsit ympärillä olevastasi ilmapiiristä.

En todellakaan pysty valitsemaan ympärilläni olevia ihmisiä muutoin kuin matkustamalla ulkomaille. Paikkakunnallani on rajallinen määrä ihmisiä eikä paikkakunnan vaihdos ainakaan auta, olen yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista ja pienemmillä paikkakunnilla on vielä vähemmän valinnanvaraa. Enkä tarvitse sinun neuvojasi, kerroin vain miksi matkustan ulkomaille.

Vierailija
20/27 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pätkääkään. Vihaan lentokoneessa istumista. Laivalla voisin lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi