Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairastan lihasfetisismiä.

Vierailija
17.07.2014 |

Olen mies. Aikuinen mies. Häpeä myöntää, mutta olen jo teinipojasta asti sairastanut sellaista seksuaalista perversiota, josta käytetään nimitystä lihasfetisismi. Olen itse aina ollut laiha ja heikko. Jo teinipoikana kiihotuin tytöistä, joilla oli voimaa, sellaisista tytöistä, jotka olivat rotevia ja joilla oli kiinteät hauikset.

En kiihotu lihaksikkaista miehistä, olen hetero. Kiihotun lihaksikkaista naisista. En mistään ylibodatuista bodareista, vaan sellaisista lihaksikkaista naisista, jotka ovat jostain tavisnaisen ja bodaajan väliltä. Joilla on leveät hartiat, kohtalaisen isot ja kireät hauikset, litteä vatsa, voimakkaat reidet... Olisiko se sitten fitnessiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo!

Vierailija
2/7 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gayyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:06"]

Homo!

[/quote]

Itse olet rajoittuneen näkökulman omaava täysin ymmärtämätön trollaaja.  Kannattaisi joskus perehtyä elämään ihan oikeasti.

Vierailija
4/7 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oman fetissin myöntämisessä mitään väärää ole, varsinkaan kun ihan harmitontahan tuo on. Nauti elämästä ja lihaksikkaista naisista niin paljon kuin haluat, eikä tarvitse hävetä!

Vierailija
5/7 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 11:45"]

Ei oman fetissin myöntämisessä mitään väärää ole, varsinkaan kun ihan harmitontahan tuo on. Nauti elämästä ja lihaksikkaista naisista niin paljon kuin haluat, eikä tarvitse hävetä!

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
6/7 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän fetisismiä enää luokitella sairaudeksi? Sori, ei liity aiheeseen, mutta pisti silmään.

Vierailija
7/7 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon "liha_fetisismi" ja olin ällööntynyt :D Ei hätää, elävät lihat on ihan ok ;)